  • 1. Data: 2011-04-09 19:24:21
    Temat: Kredyt samochodowy
    Od: Ignacy <n...@l...spamu>

    Gdzie można wziąć najtańszy kredyt samochodowy na 4-5 lat, 40-50 tys?
    A jeżeli chodzi o BNP Paribas Fortis to jaka różnica jest między tanim
    "oferta promocyjna" a już dużo gorszym "promocja wiosenna z kontem"?
    http://www.comperia.pl/wyniki-kredyty-samochodowe,no
    wy--40000-40000-pln-rowne-84-0----0-----0--.html

  • 2. Data: 2011-04-09 20:38:38
    Temat: Re: Kredyt samochodowy
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik "Ignacy" <n...@l...spamu> napisał w wiadomości
    > Gdzie można wziąć najtańszy kredyt samochodowy na 4-5 lat, 40-50 tys?

    Hmm http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/6
    eee88b7cd05fc69

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 3. Data: 2011-04-10 11:17:35
    Od: "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Ja kredyt samochodowy uzyskałem za pośrednictwem tego portalu
    http://www.finansosfera.pl/informacje/zloz-wniosek/p
    rt/carocean/tid/4/
    Mogę ich spokojnie polecić. POzdrawiam

  • 4. Data: 2011-04-10 11:47:52
    Od: Ignacy <n...@l...spamu>

    W dniu 2011-04-10 13:17, tomekopalowicz pisze:

    > Ja kredyt samochodowy uzyskałem za pośrednictwem tego portalu
    http://www.finansosfera.pl/informacje/zloz-wniosek/p
    rt/carocean/tid/4/
    > Mogę ich spokojnie polecić. POzdrawiam

    A czemu oni tacy tajemniczy. Nie widzę nic na temat oprocentowania a
    jedynie wniosek o kontakt.

  • 5. Data: 2011-04-10 13:23:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 13:47:52 +0200, Ignacy napisał(a):

    http://www.finansosfera.pl/informacje/zloz-wniosek/p
    rt/carocean/tid/4/

    > A czemu oni tacy tajemniczy. Nie widzę nic na temat oprocentowania a
    > jedynie wniosek o kontakt.

    Bo to kolejny spamer, wciskający swoje usługi. Do KF i spokój.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2011-04-10 15:23:59
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 15:23:34 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Bo to kolejny spamer, wciskający swoje usługi.

    Jakie tam usługi, on tylko prowizję chce.

    > Do KF i spokój.

    Ano.

    AK

  • 7. Data: 2011-04-13 07:53:53
    Od: Ignacy <n...@l...spamu>

    W dniu 2011-04-09 22:38, Kenny pisze:
    > Użytkownik "Ignacy" <n...@l...spamu> napisał w wiadomości
    >
    > Hmm http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/6
    eee88b7cd05fc69
    >Nowe? Na 95% najtaniej bedzie przy stoliku u pana w salonie.
    > Nie nowe? Na 70% najtaniej bedzie w Twoim banku, moze nawet bez
    > zaswiadczen.

    W salonie czasem jest wybór rabat lub kredyt.
    Moim bankiem jest MBank, czy będzie korzystniej niż w Getin czy BNP
    Paribas Fortis?