  • 11. Data: 2014-04-02 16:36:58
    Temat: Re: Kredyt samochodowy a gotówkowy ?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 27 Mar 2014 21:10:12 +0100, w <lh20j3$sqr$1@sunflower.man.poznan.pl>,
    RobertS <b...@x...pl> napisał(-a):

    > warunki zależą od LTV, wieku samochodu oraz okresu kredytowania
    > można zrobić samochodówkę przy RRSO ok. 10% czyli

    Nawet nie zbliżyłem się do RRSO 10%.
    Inna sprawa, że obiecywano mi zrobić gotówkowy przy zbliżonych warunkach do
    samochodowego.
    Ale jakoś moja rzeczywistość rozminęła się z rzeczywistością bankową.

  • 12. Data: 2014-04-02 22:39:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nawet nie zbliżyłem się do RRSO 10%.
    > Inna sprawa, że obiecywano mi zrobić gotówkowy przy zbliżonych warunkach do
    > samochodowego.
    > Ale jakoś moja rzeczywistość rozminęła się z rzeczywistością bankową.

    no to widocznie nie trafiłeś na właściwego doradcę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2014-04-03 00:17:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W efekcie się rozmyśliłem z kredytem, kupię za gotówkę.
    > Liczyłem, że przez 7 lat za 25k oddam jakieś 33-34k, a nie 40k.
    > Tak to mi się nie opłaca :).

    jak dla mnie kupowanie prywatnego auta na kredyt jest bez sensu, więc
    dobrze zrobiłeś ;-)

    dobra luksusowe powinno się kupować za gotówkę!

    --
    pozdrawiam
    RobertS