  • 31. Data: 2009-11-16 22:10:51
    Temat: Re: Kredyt studencki
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 23:04:06 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Nie korzysta, bo nie bierze emerytury.

    KRUS to nie tylko emerytury.

    > A co do drugiej części, to link poproszę.

    Rafał A. Ziemkiewicz, grupa: pl.rec.fantastyka.sf-f parę lat temu. Po tym
    jak go delikatnie mówiąc zgnojono wycofał się rakiem z oskarżania o
    kradzież i paserstwo przy pożyczaniu i kupowaniu z drugiej ręki.
    U mnie tylko zyskał to, ze nie kupię jego książki w księgarni.

    --
    Kojer

  • 32. Data: 2009-11-16 22:31:05
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mithos pisze:

    > Większość państw ma poziom rozwoju kilka(naście?) razy wyższy niż
    > Polska,

    No tu już się trochę zagalopowałeś. Polska mimo wszystko jest jednym z
    najbogatszych i najbardziej rozwiniętych krajów świata. Nie zapominaj,
    że na globusie jest ze dwie setki krajów... :-)

    --
    MiCHA

  • 33. Data: 2009-11-16 22:41:27
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Nie korzysta, bo nie bierze emerytury.

    Korzysta poprzez niepłacenie zusu. To też jest korzyść - i nawet dałoby
    się ją wyliczyć i wyrazić w złotówkach... :-)

    --
    MiCHA

  • 34. Data: 2009-11-16 22:45:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Korzysta poprzez niepłacenie zusu. To też jest korzyść - i nawet dałoby
    > się ją wyliczyć i wyrazić w złotówkach... :-)

    Tylko w poronionym urzędniczo-fiskalnym umyśle.

    Pomyśl tylko, ile korzystają ci, którzy nie pracują! :)

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2009-11-17 07:21:24
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Tylko w poronionym urzędniczo-fiskalnym umyśle.
    > Pomyśl tylko, ile korzystają ci, którzy nie pracują! :)

    Nie ma różnicy? To ja też chcę płacić KRUS zamiast ZUS.

    --
    MiCHA

  • 36. Data: 2009-11-17 09:21:43
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > No tu już się trochę zagalopowałeś. Polska mimo wszystko jest jednym z
    > najbogatszych i najbardziej rozwiniętych krajów świata. Nie zapominaj,
    > że na globusie jest ze dwie setki krajów... :-)

    Chodzilo mu zapewnie o wiekszosc panstw (z kredytami studenckimi).

    Jakby ktos pytal, to nie mam pojecia, czy np. w Bangladeszu tez sa
    oferowane.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 37. Data: 2009-11-17 09:53:15
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-16 23:45, Liwiusz wrote:

    > Tylko w poronionym urzędniczo-fiskalnym umyśle.
    >
    > Pomyśl tylko, ile korzystają ci, którzy nie pracują! :)

    Liwiusz,
    nie chrzań :-)

    witrak()

  • 38. Data: 2009-11-17 12:36:02
    Od: "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl>

    p47 <g...@w...pl> napisał(a):

    > Niewątpliwie rżniesz głupa wmawiając, że gdy MJ pisał DOMY to rzekomo
    > oczywiste jest , ze oznacza to jedno MIESZKANIE;-))
    Nie wmawiam - sugeruję. Jak widać zbyt skomplikowane

    EOT
    Michał M

  • 39. Data: 2009-11-17 13:25:54
    Od: z...@o...pl

    > Kilka banków, np PKO BP odmówiło udzielenia kredytu studenckiego,

    czy _wszystkie_ banki w PL odmówiły?

    jakoś nie dowierzam, że bank mając gwarancję spłaty
    tak "po prostu nie chce" zarobić na % zwłaszcza
    że (wg opisu) ma dwóch solidnych płatników:
    ministra finansów i właściciela nieruchomości

  • 40. Data: 2009-11-17 14:10:00
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hdsken$41g$...@i...gazeta.pl...

    > Korzysta poprzez niepłacenie zusu. To też jest korzyść - i nawet dałoby
    > się ją wyliczyć i wyrazić w złotówkach... :-)

    No tutaj to już się chyba zagalopowałeś. Ale nie tylko Ty idziesz w tym
    kierunku, pamiętam jazdy z próbami opodatkowania darmowego oprogramowania na
    przykład. Warto się jednak mi o wszystko opamiętać w porę.