  • 1. Data: 2006-10-16 20:10:27
    Temat: Kredyt studencki - pomóżcie!!!!!
    Od: "Józef " <j...@g...pl>

    Witam pomóżcie jak to jest?

    Mój syn przez I rok studiów bral kredyt studencki ( wzial 10 rat po 600 zl =
    6000)

    Teraz wzial urlpo dziekanski na rok jedzie za granice?

    I co teraz z kredytem - chyba przez okres dziekanki nie splaca sie go tylko
    ulega wyplata zawieszeniu?

    A co jesli on nie wroci juz na studia? od kiedy trzeba zaczac splacac jesli
    ktos z wlasnej winy zrezygnuje ze studiow i na jakich zasadach sie to splaca
    - czy odsetki tez sa preferencyjne itd.

  • 2. Data: 2006-10-17 06:46:44
    Temat: Re: Kredyt studencki - pomóżcie!!!!!
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Użytkownik "Józef " <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > I co teraz z kredytem - chyba przez okres dziekanki nie splaca sie go
    > tylko
    > ulega wyplata zawieszeniu?

    w coś takiego nie wierzę - na 99% dalej się spłaca ale przeczytajcie
    dokładnie umowę tam na pewno jest wszystko czarno na białym napisane.

    pozdrawiam
    @dams

    --
    www.kredyt.org.pl

  • 3. Data: 2006-10-17 07:58:49
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Józef wrote:
    > A co jesli on nie wroci juz na studia? od kiedy trzeba zaczac splacac
    > jesli ktos z wlasnej winy zrezygnuje ze studiow i na jakich zasadach
    > sie to splaca - czy odsetki tez sa preferencyjne itd.

    W umowie wszystko jest napisane. Poczytaj co tam jest. Zreszta oplaca sie
    przyjechac i zapisac na jakies bezplatne panstwowe studia na jakiejs
    beznadziejnej uczelni (jakich jest de facto calkiem sporo), na ktorych nabor
    trwa chyba jeszcze nawet teraz bo maja deficyt kandydatow. Beda znizki i
    inne przywileje przez przynajmniej pol roku, no i odwlecze sie splate
    kredytu.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2006-10-28 10:26:36
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Józef napisał(a):
> [...]
    > ktos z wlasnej winy zrezygnuje ze studiow i na jakich zasadach sie to splaca

    Spłata kredytu rozpocznie się po tym jak nie dostarczy wymaganego zaświadczenia
    z uczelni. W połowie dziekanki też trzeba takie zaświadczenie dostarczyć więc musisz
    zrobić to za niego.

    --
    pozdrawiam
    Rafał