  • 1. Data: 2006-12-27 20:05:12
    Temat: Kredyt w CHF indeksowany a denominowany
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Czym sie rozni kredyt indeksowany w CHF od denominowanego w CHF?

    Jarek

  • 2. Data: 2006-12-27 21:38:15
    Temat: Re: Kredyt w CHF indeksowany a denominowany
    Od: "Olo" <a...@w...pl>

    denominowany oznacza żę ratę masz podaną w walucie, indeksowany rata jest
    podana w PLN.Przy kredycie denominowanym może się zdarzyć że w dniu
    spisywania umowy widnieje na niej jakaś konkretna kwota CHF a w dniu wypłaty
    zmienią się kursy i dostaniesz w złotówkach inną kwotę niż się
    spodziewałeś.W kredycie indeksowanym kredyt jest przeliczany w dniu wypłaty
    i podany w złotówkach

  • 3. Data: 2006-12-28 02:45:55
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Olo wrote:
> [...]
    > zmienią się kursy i dostaniesz w złotówkach inną kwotę niż się
    > spodziewałeś.W kredycie indeksowanym kredyt jest przeliczany w dniu wypłaty

    Chyba rozumiem, ale dla upewnienia sie: biore kredyt na budowe domu,
    ktory bedzie wyplacany w transzach. Interesuje mnie kredyt indeksowany.
    Kwota kredytu i poszczegolne transze z gory ustalane sa w PLN, a przy
    wyplacie kolejnych transz kapital kredytu powieksza sie o ilosc frankow
    wynikajaca z kursu w dniu wyplaty transzy, tak?

    Pozdr.
    Jarek

  • 4. Data: 2006-12-28 13:19:05
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Dec 2006 03:45:55 +0100, Jarek Dukat <n...@f...news> wklepał(-a):

> [...]
    >wyplacie kolejnych transz kapital kredytu powieksza sie o ilosc frankow
    >wynikajaca z kursu w dniu wyplaty transzy, tak?

    Tak. Z tym że należy upewnić się, że brany jest kurs z dnia wypłaty transzy, a
    nie tylko *pierwszej* transzy.