  • 31. Data: 2006-12-19 18:15:17
    Temat: Re: Kredyt w CHF - siła PLN
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Zakładam, że kurs przy wymianie może się kształtować w granicach
    3 zł za 1 Euro, czyli za 1 Frank Szwajcarskiego będziemy płacić 2
    zł.
    Biorąc pod uwagę kursy Euro z 2001 to kurs powinien się
    kształtować w tych granicach

    Sugerowanie nagłego spadku wartości złotego jest można powiedzieć
    że jest sprzeczne z wymogami, jakie musimy spełnić przed wymiana
    naszej waluty na EURO.

    Przed wejsciem do ERM2 wszystko moze sie zdazyc i na razie nie wiadomo po
    jakim kursie PLN zostanie wymieniony. Rownie dobrze moze to byc 4 lub 5zl.
    Proponuje poczytac :
    http://futures.pl/res/a0030fef72e2b65b0eea65cbdc66d3
    bd.pdf str.25 o
    kredycie w CHF, ze nie tylko kurs decyduje o koszcie kredytu.

  • 32. Data: 2006-12-20 00:27:51
    Od: *ZBIG* <z...@o...pl>

    Dnia Tue, 19 Dec 2006 16:43:47 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Chyba ze chodzilo o cos przeciwnego,

    Widzisz ja nawet jeśli cytuję tylko część twojej wypowiedzi to pamiętam
    całą i odpowiadam na całą. Cytuję po to żebyś mógł sobie łatwo przypomnieć
    o czym piszę bez konieczności cofania się do poprzednich listów.
    Jeśli mimo to nie wiesz o co chodzi to najprościej po prostu przeczytać
    wątek jeszcze raz.

  • 33. Data: 2006-12-20 09:26:49
    Od: " Clouddancer" <c...@g...pl>

    Mario <k...@p...fm> napisał(a):

    > Zaci=B1gaj kredyt w tej samej walucie, co otrzymujesz dochody. Proste.

    A co jak panowie postanowia np. dodrukowac PLNów? Jakos podejrzewam Szwajcarów
    o większą rozwagę w prowadzeniu finansów niż naszą ekspertów Samoobrony i im
    podobnych. Jeżeli mam kredyt w CHF który z reguły jest w miarę stabilny do
    EUR, to po prostu kupię bilet na zieloną wyspę i zacznę zarobkować w ojro.
    Jezeli bede mial kredyt w PLN i panowie rozbujają inflację to przed procentami
    nie ucieknę.

    Pzdr, CDD