  • 1. Data: 2004-06-03 18:43:11
    Temat: Kredyt + wojsko
    Od: "fazer" <f...@U...pila.pl>

    Witam,

    Mecze juz to caly dzien i obdzwaniam wszystkie banki.
    Czy jest jakis bank ktory udziela kredyt osobie ktora nie ma uregulowanego
    wojska ?

    Mam stale dochody powyzej 800 netto.
    Praca na czas nieokreslony.
    Moge miec paru poreczycieli.

    A zaden bank nie chce ze mna rozmawiac nawet ;/

    moze ktos cos poradzi ?

    pozdr
    fazer

  • 2. Data: 2004-06-03 18:55:45
    Temat: Re: Kredyt + wojsko
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    fazer napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Mecze juz to caly dzien i obdzwaniam wszystkie banki.
    > Czy jest jakis bank ktory udziela kredyt osobie ktora nie ma uregulowanego
    > wojska ?

    Oczywiście. Towarzystwo Finansowe Żagiel (teraz część Kredyt Banku) a także
    bodajże Invest Kredyt (ale tutaj już nie jestem pewny)

    > Mam stale dochody powyzej 800 netto.

    Super. Bez problemu do kwoty 4000 złotych

    > Praca na czas nieokreslony.

    Doskonale

    > Moge miec paru poreczycieli.

    Nie potrzeba

    > A zaden bank nie chce ze mna rozmawiac nawet ;/

    Rozmawiasz nie z tymi ludźmi co trzeba ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-06-03 18:57:01
    Od: "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej>

    "fazer" <f...@U...pila.pl> wrote in message
> [...]
    > Praca na czas nieokreslony.
    > Moge miec paru poreczycieli.
    >
    > A zaden bank nie chce ze mna rozmawiac nawet ;/

    Z jednego bardzo prostego powodu. Ustawa o powszechnym obowiązku służby
    wojskowej (czy jakoś tak) mów wyraźnie, że w okresie Twojego pobytu w wojsku
    spłata kredytów zostaje zawieszona. Nie spłaca ich za Ciebie nikt - po
    prostu jakbyś na kilka miesięcy przestał istnieć, a po powrocie nie można
    Cię obarczyć żadnymi karami z tego tytułu. Więc dla banku jesteś po prostu
    kiepskim klientem, bo de facto możesz wziąć nieoprocentowany kredyt na kilka
    miesięcy.

  • 4. Data: 2004-06-03 19:10:45
    Od: "fazer" <f...@U...pila.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Oczywiście. Towarzystwo Finansowe Żagiel (teraz część Kredyt Banku) a
    także
    > bodajże Invest Kredyt (ale tutaj już nie jestem pewny)

    Tylko ze Zagiel tyko i wylacznie na jakies cele .. ja potrzebuje kredyt
    gotowkowy ;)
    Invest Kredyt ? nie slyszem o czyms takim :(

    > Super. Bez problemu do kwoty 4000 złotych

    > Doskonale

    > Nie potrzeba

    > Rozmawiasz nie z tymi ludźmi co trzeba ;)

    to z kim gadac ?:P

  • 5. Data: 2004-06-03 19:14:52
    Od: "fazer" <f...@U...pila.pl>

> [...]
    > Cię obarczyć żadnymi karami z tego tytułu. Więc dla banku jesteś po prostu
    > kiepskim klientem, bo de facto możesz wziąć nieoprocentowany kredyt na

    no tak ale jednoznacznie jak nie jestem w wojsku to pracuje i place podatki
    i nie jestem dla panstwa ciezarem a raczej czyms odwrotnym

    ah szkoda gadac ;/

    pozrawiam

  • 6. Data: 2004-06-03 19:35:16
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-06-03 21:14, fazer wrote:

    > ah szkoda gadac ;/

    To może zostań studentem...?

    --
    luzyta

  • 7. Data: 2004-06-03 19:35:37
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    fazer napisał(a):

    > Tylko ze Zagiel tyko i wylacznie na jakies cele .. ja potrzebuje kredyt
    > gotowkowy ;)

    Aaaaaa...no to zmienia postać rzeczy ;)

    Próbowałeś w Lukasie? Oni mają pożyczki gotówkowe....

    > Invest Kredyt ? nie slyszem o czyms takim :(

    a Invest Bank? :))

    > to z kim gadac ?:P

    Z *właściwymi* ludźmi ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 8. Data: 2004-06-03 19:46:14
    Od: "fazer" <f...@U...pila.pl>

    > To może zostań studentem...?

    i owszem .. jestem :)

    wlasnie koncze w tym semestrze inzyniera ;]

    od pazdziernika mgr ;]

  • 9. Data: 2004-06-03 19:48:33
    Od: "fazer" <f...@U...pila.pl>

    > Aaaaaa...no to zmienia postać rzeczy ;)
    >
    > Próbowałeś w Lukasie? Oni mają pożyczki gotówkowe....

    probowalem
    dostalem tylko info ze nie jestem wyplacalny co jest kompletna bzdura :)

    > Z *właściwymi* ludźmi ;)

    ha ! *wlasciwi* ludzie poszukiwani :D moze jak bede dzwonil na infolinie to
    poprosze od razu o
    *wlasciwego* czlowieka :D:D co Ty na to ?:)

    fazer

  • 10. Data: 2004-06-03 19:50:36
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-06-03 21:46, fazer wrote:

    > i owszem .. jestem :)

    Więc poszerza Ci się krąg 'właściwych ludzi' - niektóre banki potraktują
    Cię jako osobę o uregulowanym stos.

    --
    luzyta