  • 21. Data: 2009-06-19 18:00:02
    Temat: Re: KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 19 Cze, 19:54, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Marketing i promocja! ;) Slyszal ktos o "Polish Dream"? No wlasnie. A
    > "American Dream" zyje i ma sie dobrze.

    Tu masz "Polish Dream". Wchodzisz w to ..?

    http://www.youtube.com/watch?v=FROLpUxmNMc

  • 22. Data: 2009-06-19 18:11:45
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Ja jestem generalnie przeciwny podatkowi dochodowemu, ale skoro juz
    obowiązuje, to sprawiedliwie byłoby, gdyby jednakowo dotyczył wszystkich
    dochodów. Oczywiście, każdy podatek wyższy niż 10% uważam za rozbój, ale to
    tak na marginesie

    T.

  • 23. Data: 2009-06-19 18:20:46
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Cze, 14:00, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Tu masz "Polish Dream". Wchodzisz w to ..?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=FROLpUxmNMc

    OK, to jest raczej "Polish Nightmare" a nie "Polish Dream", ale
    dobrales tendencyjnie. :)

    Mnie chodzilo raczej o druga strone, tzn. to samonapedzajace sie
    przekonanie, ze w "Ameryce" jest cudownie, kazdy ma domek z ogrodkiem
    + minimum dwa samochody, a na kazdego imigranta czeka na lotnisku
    komitet powitalny z czekiem na $100,000 "na dobry poczatek" :)

  • 24. Data: 2009-06-19 18:32:51
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 19 Cze, 20:20, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > + minimum dwa samochody, a na kazdego imigranta czeka na lotnisku
    > komitet powitalny z czekiem na $100,000 "na dobry poczatek" :)

    W przypadku paru moich znajomych to wszystko, poza czekiem powitalnym,
    okazało sie prawdą, w nagrodę za uczciwą pracę, rzecz jasna. God's
    Country, jak śpiewał swego czasu Bono..!

  • 25. Data: 2009-06-19 19:35:48
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Cze, 14:32, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > W przypadku paru moich znajomych to wszystko, poza czekiem powitalnym,
    > okazało sie prawdą, w nagrodę za uczciwą pracę, rzecz jasna. God's
    > Country, jak śpiewał swego czasu Bono..!

    OK, ale mam nadzieje, ze nie siedzisz z tego powodu na walizkach i nie
    odliczasz czasu do lotu za ocean. ;)

    Mozliwosci rzeczywiscie sa, ale zarowno "w gore" jak i "w dol". I jest
    tez sporo rozczarowanych ludzi, ktorym sie "nie udalo".
    Domki i samochody dla kazdego w nagrode za uczciwa prace - jak
    najbardziej. Kwestia tylko jaka czesc domku i samochodu nalezy do
    banku. :)

  • 26. Data: 2009-06-19 20:52:46
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 10:34:55 -0700 (PDT), szczurwa <s...@g...com>
    wklepał(-a):

    >Ja też. Zostało mi to z dzieciństwa. To przez Sony, Hitachi,
    >Shinkansena, Kurosawę, bushido i samurajów..;-)

    Pewien człowiek, który mieszkał długo w Japonii powiedział mi:
    - Oni sami nic (albo prawie nic) nie wymyślili sami. Ale umieli to sprzedać.

    :)

    P.S.
    No, wymyślili płytę CD.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 27. Data: 2009-06-19 21:00:14
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 19 Cze, 21:35, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > OK, ale mam nadzieje, ze nie siedzisz z tego powodu na walizkach i nie
    > odliczasz czasu do lotu za ocean. ;)

    Dwadzieścia lat temu siedziałem na walizkach do OZ. Dziś jest na to za
    późno.

  • 28. Data: 2009-06-19 21:14:46
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Sławomir Szyszło" news:h1h4rv.30g.1@slaszyszCIACHTO.list.pl

    > P.S.
    > No, wymyślili płytę CD.

    Której zmierzch już widać :)

  • 29. Data: 2009-06-19 21:29:35
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    .googlegroups.com

    > Dwadzieścia lat temu siedziałem na walizkach do OZ. Dziś jest na to za
    > późno.

    Zdrowie już nie to samo co dwie dekady temu? ;)

  • 30. Data: 2009-06-19 21:40:42
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 23:14:46 +0200, "Valdi.Pavlack"
    <V...@P...NOspam.pl> wklepał(-a):

    >"Sławomir Szyszło" news:h1h4rv.30g.1@slaszyszCIACHTO.list.pl

    >Której zmierzch już widać :)

    No cóż, stała się bazą do kolejnych rozwiązań. Jakoś DVD i inne nośniki wciąż
    mają ten sam rozmiar.

    --
    Sławomir Szyszło