  • 31. Data: 2009-06-19 21:58:17
    Temat: Re: KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Sławomir Szyszło" news:h1h7lr.30g.1@slaszyszCIACHTO.list.pl

    > No cóż, stała się bazą do kolejnych rozwiązań.

    Zgadzam się.

    > Jakoś DVD i inne nośniki wciąż mają ten sam rozmiar.

    Nie mają już jednak takiego znaczenia i pozycji na rynku jak jeszcze miało
    to miejsca kilka lat temu.

  • 32. Data: 2009-06-19 21:59:42
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 19 Cze, 23:29, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Zdrowie już nie to samo co dwie dekady temu? ;)

    Raczej zawód. Jestem prawnikiem. A australijskie prawo jest mi równie
    bliskie jak powierzchnia Marsa. Poza niektórymi aspektami prawa
    podatkowego.

  • 33. Data: 2009-06-20 00:10:21
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 22:52:46 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

    > No, wymyślili płytę CD.
    A ten standard to nie jest Philipsa przypadkiem?

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 34. Data: 2009-06-20 08:17:39
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sat, 20 Jun 2009 02:10:21 +0200, Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>
    wklepał(-a):

    >A ten standard to nie jest Philipsa przypadkiem?

    Hmm, w Internecie piszą :) że to ich wspólny wynalazek. Tzn. Philipsa i Sony.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 35. Data: 2009-06-20 10:16:59
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@w...pl>

    Jaroslaw Berezowski pisze:

    > A ten standard to nie jest Philipsa przypadkiem?

    Jest.

    Ale Japończycy jednak parę rzeczy wymyślili:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_inventions

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik

  • 36. Data: 2009-06-20 23:18:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Użytkownik h1g215$3rj$...@a...news.neostrada.pl

    > Poza tym większość wyborców przyklaśnie zabieraniu "bogatym"
    > (vide hasło Kaczyńskiego "skoro ktoś ma pieniądze, to skądś je ma").
    > Według badań większość ludzi w tym kraju nie ma żadnych oszczędności,
    > więc jak ktoś zakłada setki lokat po 100 zł, albo nie daj Bóg inwestuje
    > coś na giełdzie to trza mu zabrać Panie, bo to kombinator jakowyś,
    > pewnikiem nieźle nakradł.

    IMO bogaci i pewni siebie (spokojni) nie mają oszczędności.
    (po co im, skoro dużo i pewnie zarabiają?)
    Natomiast biedni i niepewni swojej przyszłości -- oszczędzają na czarną godzinę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2009-06-29 14:23:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "szczurwa" 9...@2...goog
    legroups.com

    > A w takiej Szwajcarii ZTCW dochody kapitałowe nie są opodatkowane. Można
    > powiedzieć: wyspa normalności pośrodku morza eurokomuny ;).

    Szwajcaria nie należy do UE.

    : W Nowej Zelandii też.

    Nowa Zelandia też nie należy do UE. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2009-06-29 14:33:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Nowicki" 1ikoqmcmje45m$....@4...net

    > Ja jestem generalnie przeciwny podatkowi dochodowemu, ale skoro juz
    > obowiązuje, to sprawiedliwie byłoby, gdyby jednakowo dotyczył wszystkich
    > dochodów. Oczywiście, każdy podatek wyższy niż 10% uważam za rozbój, ale to
    > tak na marginesie

    Kolejny, który woła: Komuno wróć

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    do producenta. ;)

    Jeśli podatki obniżysz do 10%, starczy ich tylko na wojsko, policję itp...
    Chcesz zlikwidować komunę? Nie lubisz wspólnot? Nie podoba się Tobie wspólne
    wydawanie wspólnie wypracowywanych pieniędzy? Chciałbyś sam zjadać owoce swojej
    pracy? Nieładnie!!! Chciałbyś samodzielnie decydować o swoim życiu? Chciałbyś
    uśmiercić rzesze darmozjadów? Pewnie zaraz odpowiesz, że nie uśmiercić,
    a jedynie uchronić darmozjadów przed ich głupotą...

    -=-

    IMO podatki można obniżyć, ale tylko do poziomu 60%, nie do 10%...

    Mam na myśli wszystkie podatki łącznie wzięte, w tym i ,,abonament''
    czy opłatę za ,,posiadanie'' telewizora; akcyzy; VAT; składki ZUS;
    podatkowy podatek; podatek od nieruchomości; składki ,,tacowe''
    na różne Kościoły; mandaty karne wystawiane nie za wykroczenia,
    ale loteryjnie za freeko; opłaty urzędowe (za dokumenty, tablice
    rejestracyjne itp.) i inne...

    Przy 10% topiłbyś się w szmalu!!!
    Nie tylko dlatego, że mniej byś oddawał do komunistycznej utylizacji,
    ale także dlatego, że mniej by było dookoła głupoty i jej skutków...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2009-06-29 15:02:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h2akms$hvh$...@i...gazeta.pl

    > Mam na myśli wszystkie podatki łącznie wzięte, w tym i ,,abonament''
    > czy opłatę za ,,posiadanie'' telewizora; akcyzy; VAT; składki ZUS;
    > podatkowy podatek; podatek od nieruchomości; składki ,,tacowe''

    dochodowy podatek :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2009-07-12 22:19:10
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Za japońskie obozy koncentracyjne dla np. Koreańczyków czy Malajów i wyrafinowane
    tortury, przy których Oświęcim i Gestapo to były niemal sanatoria?
    JaC

    -----