  • 11. Data: 2002-03-20 12:44:14
    Temat: Re: Kredytowa MasterCard?
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Krążą plotki że BSK przymierza się do kredytowego Mastercarda
    > (z grace periodem). Pewną namiastką (dla kogoś kto i tak spłaca
    > całe zadłużenie w terminie) jest Pekao/Shell Mastercard.

    oraz Złota Pekao/Shell

  • 12. Data: 2002-03-20 14:56:06
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > oraz Złota Pekao/Shell

    Nosz q...a m...ć.
    Przestań, bo przeklnę.
    Grzegorz
    PS
    Przepraszam- uniosłem się ;-(

  • 13. Data: 2002-03-20 15:07:36
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nosz q...a m...ć.
    > Przestań, bo przeklnę.

    szkoda nerwow ;-) do tego ze Pekao jest lepsza od innych, a zota szczegolnie
    juz powinienes sie przyzwyczaic ;-D

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2002-03-20 15:43:50
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > szkoda nerwow ;-) do tego ze Pekao jest lepsza od innych, a zota szczegolnie
    > juz powinienes sie przyzwyczaic ;-D

    Zawsze mam tremę ;-))
    Grzegorz

  • 15. Data: 2002-03-20 22:36:45
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    >Pewną namiastką (dla kogoś kto i tak spłaca
    > całe zadłużenie w terminie) jest Pekao/Shell Mastercard.
    >P.

    I mozna ja dostac bez posiadania rachunku w Pekao ?

    MichalL

  • 16. Data: 2002-03-21 05:30:49
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > I mozna ja dostac bez posiadania rachunku w Pekao ?

    Niestety- tego typu karty mają raczej tą wadę, że potrzebne jest do nich konto.
    Aczkolwiek, kiedyś sobie czytałem regulamin kart charge w pekao i jak by się
    uprzeć, to był tam jeden zapis, który mówił o koncie i to w taki sposób, że
    imho. niekoniecznie pekaowskim koncie tylko jakimś koncie.
    Grzegorz