  • 21. Data: 2010-04-08 18:22:11
    Temat: Re: Kredytówka w PEKAO S.A - niech ich szlak...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hpkhvh$dr$...@i...gazeta.pl...

    > No w sumie to masz rację. Może warto aby poszkodowany zgłosił to jeszcze
    > gdzieś indziej. Ciekawe ile takie "pomyłki" zarabiają dla banku rocznie?

    IMO nienajgorszy potencjalnie temat np. dla Gazety Bankowej lub innych
    pro-skokowych pisemek (o ile takie istnieją).

    Mail wysłany do KNF też by nie zaszkodził (wbrew powszechnemu przekonaniu
    oni czytają maile).

  • 22. Data: 2010-04-08 20:00:03
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2010-04-08 18:55, Adam Kostorz pisze:

    > Tak. Była to cała kwota z poprzedniego okresu.
    >
    > Adam

    Z Twojej historii operacji wynika że cykl rozliczeniowy masz na 5-ego.
    Spłata zadłużenia ustawiona jest na około 30-tego. A napisałeś że
    poprzednie zadłużenie spłaciłeś 8-mego - dlatego wydawało mi się że
    spłaciłeś kartę po terminie. Dzwoniłeś na obsługę kart 42-6838324?
    Powinni w ciągu chwili wyjaśnić skąd się wzięła taka kwota.

    Darek

  • 23. Data: 2010-04-09 07:00:18
    Od: Adam Kostorz <a...@n...pl>

    W dniu 2010-04-08 22:00, Darek pisze:

> [...]
    > spłaciłeś kartę po terminie. Dzwoniłeś na obsługę kart 42-6838324?
    > Powinni w ciągu chwili wyjaśnić skąd się wzięła taka kwota.

    Tak, oczywiście dzwoniłem. Generalnie konsultanci na tych infoliniach są
    mało rozgarnięci. Wg. Pani odsetki są od wypłaty tych właśnie 2000PLN.
    Cykl istotnie miałem zamknięty 5tego i tego dnia zaliczyli odsetki -
    kilka zł. 8 marca spłaciłem całą wartość zadłużenia, wraz z tymi
    odsetkami, które naliczyli 5tego. Odsetki od kwoty ok 400PLN pomiędzy
    5.03 i 08.03 to ok 0,65zł. Ni jak się to nie zgadza. Oczywiście kwota
    minimalna, która była płatna do 29.03 była wpłacona dużo wcześniej.

    Adam

  • 24. Data: 2010-04-09 12:59:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 8 Apr 2010 11:10:53 +0200, MarekZ napisał(a):
    > Niekoniecznie to co napisałeś jest prawdą, byłoby to bowiem wybitnie
    > spektakularnym zachowaniem banku i na grupie byłoby już o tym raczej
    > słychać.

    A bo to pierwszy raz Pekao S.A. robi numery z KK? :) Ja zlikwidowałem kartę
    po tym, gdy naliczyli mi odsetki i karę za nieterminową spłatę - termin
    przypadał na sobotę a spłaciłem w poniedziałek. Pod tymi odsetkami dumnie
    tkwił napis że dniem wymagalności jest najbliższy dzień roboczy :)
    Jakieś 7 miesięcy im zajęło rozpatrzenie reklamacji, w międzyczasie odnowili
    kartę - a potem znowu naliczyli za nią opłatę... teraz czekam na
    rozpatrzenie kolejnej reklamacji ;) Ciekawe czy się kiedyś skończy...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 25. Data: 2010-04-09 17:18:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> writes:

    > A bo to pierwszy raz Pekao S.A. robi numery z KK? :) Ja zlikwidowałem kartę
    > po tym, gdy naliczyli mi odsetki i karę za nieterminową spłatę - termin
    > przypadał na sobotę a spłaciłem w poniedziałek.

    Tzn. nie splaciles w terminie?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 26. Data: 2010-04-09 17:24:48
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > przypadał na sobotę a spłaciłem w poniedziałek. Pod tymi odsetkami dumnie
    > tkwił napis że dniem wymagalności jest najbliższy dzień roboczy :)

    Rozpatrzyli reklamację pozytywnie? Sobota nie jest dniem ustawowo wolnym od
    pracy. Zatem być może jest dniem roboczym(?). Reklamacja powinna być uznana
    z powodu tego, że napis jest mylący, ale co do zasady racja mogła być po
    stronie banku.

    Naturalnie mamy banki, które takich jaj nie robią, przykładowo: BRE, Rajfi,
    ING, Lukas.

    Oraz niesławne wyjątki, które robią: Millennium i jak widać Pekao.

  • 27. Data: 2010-04-09 17:25:46
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2010-04-09 09:00, Adam Kostorz pisze:

> [...]
    > 5.03 i 08.03 to ok 0,65zł. Ni jak się to nie zgadza. Oczywiście kwota
    > minimalna, która była płatna do 29.03 była wpłacona dużo wcześniej.

    No i dalej ciągnę temat spłaty zadłużenia które miało nastąpić 29.03.
    Piszesz że spłaciłeś kwotę MINIMALNĄ. I że spłaciłeś ją wcześniej.
    Jeżeli poprzedni cykl rozliczeniowy, którego termin spłaty przypadał w
    dniu 28.02 nie został spłacony w kwocie CAŁKOWITEJ to odsetki od tamtych
    transakcji zostały doliczone dnia 05.04 oraz odsetki od tej Twojej
    transakcji. Wklej historie karty od dnia 01.02 do 08.03
    Czy 05.03 też widniało naliczenie odsetek?

    Darek

  • 28. Data: 2010-04-09 21:59:14
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 09 Apr 2010 19:18:25 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Tzn. nie splaciles w terminie?

    Sorry, my bad. Data spłaty była wyznaczona na niedzielę, przelew poszedł w
    poniedziałek - czyli w terminie. :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 29. Data: 2010-04-09 22:00:18
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 9 Apr 2010 19:24:48 +0200, MarekZ napisał(a):
    > Rozpatrzyli reklamację pozytywnie? Sobota nie jest dniem ustawowo wolnym od

    Faktycznie, pomyłka - data była wyznaczona na niedzielę, spłaciłem w
    poniedziałek :) To było prawie dwa lata temu...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 30. Data: 2010-04-15 13:33:23
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Adam Kostorz" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hpk61s$42a$...@n...onet.pl...

    > Poszła reklamacja. Nie polecam tego banku.

    I jak tam sprawa się rozwija?

    Pytam bo przymierzam się do dwóch mini-artykułów o moich reklamacjach w
    Multibanku w Fakcie oraz w Gazecie Bankowej. Może by tak to połączyć żeby
    było bardziej atrakcyjne? Przydałaby się jeszcze najlepiej jakaś uboga
    matka, której zabrakło na chleb dla dzieci z powodu próby wyłudzenia ze
    strony banku. :)