  • 11. Data: 2009-02-17 20:33:26
    Temat: Re: Krew zaczyna plynac o drugiej w nocy
    Od: sorden <s...@w...pl>

    grzessiek wrote:

    > w normalnej sytuacji banki są podstawą gospodarki. nie wiem czy
    > jakikolwiek biznes może funkcjonować bez kredytu.

    Oczywiscie, ze moze. Tylko wowczas wzrost gospodarczy nie pedzi jak szalony,
    ale za to jest bardziej "realny" i nie grozi mu krach kredytowy co kilka
    lat.

    --
    in

  • 12. Data: 2009-02-17 20:51:15
    Temat: Re: Krew zaczyna plynac o drugiej w nocy [Banki & kredyt]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    sorden <s...@w...pl> pisze:

    > Oczywiscie, ze moze. Tylko wowczas wzrost gospodarczy nie pedzi jak szalony,
    > ale za to jest bardziej "realny" i nie grozi mu krach kredytowy co kilka
    > lat.

    Oczywiście że kredytów nie muszą udzielać wyłącznie banki.
    Oczywiście że jakiekolwiek szybkie i szerokie przestawienie spowoduje "zawirowania".
    Oczywiście sukinkoty nie zasługują na przywileje, a jak jakiś "przemysł"
    nie dba o swój wizerunek to niech *słusznie* zostanie pozbawiony
    wszelkich *przywilejów*, niech ma takie prawa jak wszyscy inni.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Diagnozę ma niezłą, natomiast leczenie fatalne. Broń Boże nas przed

  • 13. Data: 2009-02-17 21:47:48
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    Dorzucić można jeszcze do tego:
    http://www.pb.pl/images/files/2009/02/0ed3ae97-b292-
    47ab-a806-4602d0722a82.pdf

    Dobre!
    Tak wszyscy krytykujemy tutaj pomysl Pawlaka (anulowanie kontraktow), a
    wystarczy to uwaznie przeczytac, aby, byc moze, zmienic zdanie....

    Pester

  • 14. Data: 2009-02-18 09:02:25
    Od: dushek <D...@g...com>

    On 17 Lut, 13:10, Bufon z PO <i...@i...invalid> wrote:

    > Klamstwo - nikt tego Piotra do niczego nie namawial, to jego
    > wylacznie wlasna, samodzielna decyzja
    > Kacki nie po raz pierwszy puszcza artykul manipulujacy opinia publiczna

    A skąd to wiesz.. A może jesteś pracownikiem banku? Ostatecznie nikt
    nie zmuszał fizycznie do podpisanie czegokolwiek!

  • 15. Data: 2009-02-18 10:25:42
    Od: Bufon z PO <i...@i...invalid>

    On Wed, 18 Feb 2009 01:02:25 -0800, dushek wrote:

    > A skąd to wiesz.. A może jesteś pracownikiem banku?

    a co to cie obchodzi ? a ty sakd wiesz ze Piotr nie odpalil Kackiemu za
    glupi artykul ?

    > Ostatecznie nikt nie
    > zmuszał fizycznie do podpisanie czegokolwiek!

    nie napisalem "zmuszal" ale musialbys umiec czytac zeby zauwazyc

  • 16. Data: 2009-02-18 11:16:25
    Od: dushek <D...@g...com>

    On 18 Lut, 11:25, Bufon z PO <i...@i...invalid> wrote:

    > a co to cie obchodzi ? a ty sakd wiesz ze Piotr nie odpalil Kackiemu za
    > glupi artykul ?
    A ciebie co obchodzi, że ktoś komuś coś odpalił za głupi kłamliwy
    art.?
    Nie masz dowodów to milcz!

    > nie napisalem "zmuszal" ale musialbys umiec czytac zeby zauwazyc

    Nie twierdze w żadnym miejscu swojego postu, że napisałeś słowo
    "Zmuszał". Natomiast co do "wylacznie wlasna, samodzielna decyzja" i
    "nikt tego Piotra do niczego nie namawial" to jest to ewidentne
    kłamstwo! Twoje kłamstwo! Gdyby nie "marketingowe" działania banku,
    to ci ludzie nie mieli by pojęcia, że mogą w taki sposób "ulokować"
    swoje pieniądze. No chyba że "produkt" został wymyślony przez
    "Piotra", i że to bank został "zmuszony" do realizacji wymysłu klienta
    i dlatego klient stracił pieniądze. Ale oczywiście doskonale wiesz
    jaka jest prawda z tymi "produktami" i nie dasz się przekonać że,
    jakiś marynarz został zmanipulowany przez człowieka z banku, na
    niepewną inwestycję z dużym ryzykiem.

  • 17. Data: 2009-02-18 11:29:32
    Od: Bufon z PO <i...@i...invalid>

    On Wed, 18 Feb 2009 03:16:25 -0800, dushek wrote:

    > A ciebie co obchodzi, że ktoś komuś coś odpalił za głupi kłamliwy art.?
    > Nie masz dowodów to milcz!

    "a ciebie co obchodzi" skad wiem ? "nie masz dowodow to milcz"
    ot dyskusja z wyksztalciuchem

    > Nie twierdze w żadnym miejscu swojego postu, że napisałeś słowo
    > "Zmuszał".

    nie ty tylko podsuwasz "umiejetnie" kupe jak TVN