  • 11. Data: 2015-09-13 17:01:11
    Temat: Re: Krokodyl skubie mnie codziennie na 1 grosz.
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    news:55f46d33$0$8389$65785112@news.neostrada.pl...

    > Na konto powinno wiec wplynac 0,0716956zl
    > Niby nie duzo, ale po miesiacu 5 gr sie uzbiera.
    >
    > Jesli bank zamierza to zaokraglic do pelnych groszy, to kwota uzyskanych
    > odsetek jest 10gr, i od tego powinna byc liczona podstawa :-)
    >
    > No chyba, ze gdzies jest przepis nakazujacy liczenie dokladnie tak jak
    > piszesz ...

    Bank(i) przechowują kwoty i naliczają z dokładnością do 4 cyfr po przecinku
    czyli podstawa 0,1017 zł a dalej wg ordynacji...
    Mnie się trafiało, że po dodaniu odsetek czasem saldo nie zgadzało
    się o 1 gr w góre lub w dół. Bo na wyciągu jest z dokł. do 1 gr a w
    rzeczywistości
    do 0,01 gr. To jeszcze w czasach "przedbelkowych".
    Nie pamiętam czy wyczytałem, czy w banku powiedzieli. Wrzuciłem do arkusza
    z dokładnością 0,01gr i rzeczywiście tak było.
    Chyba nie ma przepisu.

    Arek

  • 12. Data: 2015-09-13 18:24:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 września 2015 13:05:42 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:

    > Rzeczywiście zasady są jakie są. I ja o tym wiedziałem.
    > Ale zapomniałem :) Dawno nie przerabiałem tematu lokat z
    > kapitalizacją codzienną, i zapomniałem, że się pozmieniało. W tym
    > przypadku nie chodziło nawet o ten jeden grosz tylko o zasady, które dla
    > banku powinny być święte (co ja gadam) a mnie wydawało się, że są
    > łamane. Najbardziej zmyliło mnie, że Lukas pisze, że odsetki są 10
    > groszy, a podatek wynosi 3 grosze.
    A to jie Ty kilka lat temu deklarowałeś rozwôd z Lukasem(machanie łapką ird)
    konsekwencji brak.
    Za bałwanow przeproś w wolnej chwili bo ludziska tacy jak Ty tam pracują.

  • 13. Data: 2015-09-13 18:44:18
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > A to jie Ty kilka lat temu deklarowałeś rozwôd z Lukasem(machanie łapką ird)
    konsekwencji brak.

    Ja się nie rozwodziłem z Lukasem. Mam u nich konto od 2007 roku.
    Niezmiennie bezpłatne e-konto, dawno wycofane z oferty. Tylko że Lukas
    nikogo nie przenosi na siłę do nowych ofert. ( choć nic nie trwa
    wiecznie) Kto ma stare ten ma.
    A po co miałbym się rozwodzić z Lukasem? Mieszkam nad bankiem, mam pod
    nosem w przedsionku potrzebny mi czasami ich wpłatomat, konto za darmo.
    Żyć nie umierać :).

    Ale ponarzekać nie można?

  • 14. Data: 2015-09-13 20:29:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" mt3la5$lgt$...@n...news.atman.pl

    > Rzeczywiście zasady są jakie są.

    Towarzysze -- jest jak jest, było jak było, będzie
    jak będzie, o ile w ogóle jakoś będzie, bo być może
    wcale nie będzie, ale nawet wówczas, gdy wcale nie
    będzie, to jednak jakoś będzie, bo musi być.

    > Taki DZIWNY kraj. :(

    Idą wybory.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2015-09-13 20:31:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" mt4954$a1v$...@n...news.atman.pl

    > A po co miałbym się rozwodzić z Lukasem? Mieszkam nad bankiem, mam pod nosem w
    przedsionku potrzebny mi czasami ich wpłatomat,
    > konto za darmo.

    Więc przeprosiny nie zajmą Ci wiele czasu. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2015-09-13 21:12:04
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Mieszkam nad bankiem, mam

    > Więc przeprosiny nie zajmą Ci wiele czasu. ;)

    Jak wracam wieczorem to bank już zamknięty. Mam ich przeprosić przez
    wpłatomat? :)

  • 17. Data: 2015-09-14 00:50:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" mt4hq6$eqc$...@n...news.atman.pl

    > Jak wracam wieczorem to bank już zamknięty.

    Może rano?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2015-09-14 10:42:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Niezmiennie bezpłatne e-konto, dawno wycofane z oferty. Tylko że
    >Lukas nikogo nie przenosi na siłę do nowych ofert. ( choć nic nie

    Ale warunki moze zmieniac. I bedziesz mial stare konto z warunkami jak
    nowe :-)
    A komu sie nie podoba, niech wypowiada umowe.

    > A po co miałbym się rozwodzić z Lukasem? Mieszkam nad bankiem, mam
    > pod nosem w przedsionku potrzebny mi czasami ich wpłatomat, konto za
    > darmo. Żyć nie umierać :).

    Mnie jednak zaczelo meczyc i wzrastajace oplaty i pilnowanie warunkow
    aby oplat nie pobierali, no i poszlo do odstrzalu.

    J.

  • 19. Data: 2015-09-14 12:36:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości

> [...]

    >przecinku
    >czyli podstawa 0,1017 zł a dalej wg ordynacji...

    Ja sie jednak upieram, ze skoro tak sobie licza, to powinni i stan
    konta podawac do 4 miejsc po przecinku :-)

    A skoro naliczyli 10,00gr odsetek, to od tego powinien byc podatek.

    J.

  • 20. Data: 2015-09-14 16:20:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 55f6a319$0$4789$6...@n...neostrada.pl

    > Ja sie jednak upieram, ze skoro tak sobie licza,
    > to powinni i stan konta podawac do 4 miejsc po przecinku :-)

    > A skoro naliczyli 10,00gr odsetek, to od tego powinien byc podatek.

    A ja upieram się przy likwidacji tego podatku.

    BTW -- ponoć nowym ministrem ma być znów Mateusz. ;)

    prezes BZ WBK Mateusz Morawiecki
    http://polska.newsweek.pl/sklad-rzadu-pis-anna-strez
    ynska-newsweek-pl,artykuly,345850,1.html

    http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/zdjecia/50036
    0,1,piotr-zaremba-o-rzadzie-pis-oto-kandydaci-na-min
    istrow.html

    BTW tego Mateusza -- BZ WBK KB Sg do tej pory nie wypłacił mojej matce wisienek.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'