-
1. Data: 2014-12-17 13:18:55
Temat: Kronika mojej walki o prepaid PKO Junior :) czyli ciekawostka która może zaciekawić pana Macierzyński ego :)
Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>
przedwczoraj złożyłem reklamację o treści:
Numer zgłoszenia 124B019CC
Typ zgłoszenia Reklamacja
Kategoria zgłoszenia Karty obciążeniowe/przedpłacone
Podkategoria zgłoszenia Wydawnictwo kart i wysyłka PIN
Treść zgłoszenia
Jestem klientem PKOBP, posiadam ROR z dostępem iPKO.
15-12-2014 w 14/O we Wrocławiu próbowałem kupić DLA SIEBIE kartę
przedpłaconą PKO Junior (pomimo że nie otwierałem rachunku PKO
Junior dla niepełnoletniego dziecka a nawet nie mam niepełnoletniego
dziecka).Powołałem się na FAQ dostępne
pod adresem www.pkobp.pl/junior/karty-pko-junior/najczestsze-pyt
ania/
gdzie bank na drugiej pozycji zamieszcza pytanie i odpowiedź
wyraźnie wskazując że wystarczy mieć ROR z dostępem iPKO. Na tej
podstawie wnioskowałem o wydanie DLA MNIE (osoby pełnoletniej)
prepaida z `oferty dziecięcej`. Doradca (imię i nazwisko) po
konsultacji z kierownikiem placówki ODMÓWIŁA wydania prepaida.
Oczekuję pisemnej odpowiedzi pocztą polską na znany bankowi
adres korespondencyjny, zawierającej wyraźną dyspozycję,
aby dowolny pracownik dowolnego oddziału PKOBP w Polsce,
któremu okażę Waszą pozytywną pisemną odpowiedź na reklamację
wydał mi (pełnoletniej osobie posiadającej ROR z dostępem
iPKO, ale nie posiadającej otwartego rachunku PKO Junior dla
swojego dziecka, a nawet nie posiadającej niepełnoletniego
dziecka) prepaida z `dzieciecej`oferty PKO Junior.
Z poważaniem
imię nazwisko
===
zobaczymy, jakie będą efekty złożonej reklamacji
podsumowanie: widzę że pracownicy PKOBP są zdezorientowani
i słabo przeszkoleni z zakresu oferty PKO Junior
-
2. Data: 2014-12-17 18:36:17
Temat: Re: Kronika mojej walki o prepaid PKO Junior :) czyli ciekawostka która może zaciekawić pana Macierzyński ego :)
Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>
W dniu środa, 17 grudnia 2014 13:18:56 UTC+1 użytkownik zarząd komplementariusza
napisał:
> ===
> zobaczymy, jakie będą efekty złożonej reklamacji
>
> podsumowanie: widzę że pracownicy PKOBP są zdezorientowani
> i słabo przeszkoleni z zakresu oferty PKO Junior
Oczywiscie masz racje, pracownik musiał coś nie przejeść szkolenia.
Jutro skontaktuje sie z oddzialem - i beda juz wiedzieli, ze mozna sprzedawac
doroslym :)
-
3. Data: 2014-12-17 18:43:24
Temat: Re: Kronika mojej walki o prepaid PKO Junior :) czyli ciekawostka która może zaciekawić pana Macierzyński ego :)
Od: xbartx <b...@h...net>
W dniu 17.12.2014 o 18:36, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:
> Oczywiscie masz racje, pracownik musiał coś nie przejeść szkolenia.
> Jutro skontaktuje sie z oddzialem - i beda juz wiedzieli, ze mozna sprzedawac
doroslym :)
Ja bym ich do nagrody zgłosił za czujność. Skoro karta Junior to gdzieś
się jakiś 'pełnolatek', żeby nie powiedzieć, stary ramol pcha ;)
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
4. Data: 2014-12-17 23:45:13
Temat: Re: Kronika mojej walki o prepaid PKO Junior :) czyli ciekawostka która może zaciekawić pana Macierzyński ego :)
Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>
> Oczywiscie masz racje,
> pracownik musiał coś nie przejeść szkolenia.
> Jutro skontaktuje sie z oddzialem - i beda juz
> wiedzieli, ze mozna sprzedawac doroslym :)
do tej pory byłem w 4 oddziałach w Jeleniej Górze
i w tamtym jednym we Wrocławiu i we wszystkich
pięciu jednomyślnie mi odmówiono. Jest to więc
problem chyba ogólnopolski ze zrozumieniem regulaminu
akurat na tamtym wrocławskim oddziale w galerii
dominikańskiej tak bardzo mi nie zależy (bardziej
prosiłbym o poinstruowanie pracowników z jeleniej
góry z oddziału pierwszego na ul. różyckiego 6,
gdyż tam bywam najczęsciej (i chcę zrobić sam sobie
prezent świąteczny w postaci tej "dziecięcej karty")