  • 1. Data: 2012-01-01 19:05:58
    Temat: Kroovka będzie portfel na 2012 ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Jak w temacie ....

    P.S. No i czy zaktualizujesz w końcu wyniki wyniki dla portfela z 2011 ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2012-01-01 19:15:48
    Temat: Re: Kroovka będzie portfel na 2012 ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > P.S. No i czy zaktualizujesz w końcu wyniki wyniki dla portfela z 2011 ?.

    I jak wyceniasz EEX na 2012 rok ?.

    Eko-Export wypłaci dewidendę ?.
    http://www.tvncnbc.pl/11051395,0,0,2,1,eko_export-wy
    placi-dywidende,tvn_cnbc.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2012-01-04 09:40:19
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Z ciekawości policzyłem, z uwzględnieniem dywidend (emisji, splitów nie
    było). Wyszła mi strata 35%. Zyskowna była jedna z ośmiu spółek, EEX.

    Zysk/Strata
    Eko Export (EEX) 2,50%
    GRUPA PSW (GPH) -39,35%
    IQP (IQP) -34,42%
    MCI (MCI) -53,95%
    KGHM (KGH) -27,46%
    Photon Energy (PHO) -65,65%
    SADOVAYA (SGR) -36,85%
    GPF CAUSA -25,00%

    Portfel -35,02%

  • 4. Data: 2012-01-04 11:38:34
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Portfel -35,02%
    ----------

    A miało być 100% zysku :-)
    Nie krytykuję kroovki bo miał w przeszłości kilka świetnych rekomendacji na
    pojedyncze spółki m.in. Alchemia.

    Gwoli ścisłości trzeba jeszcze stwierdzić, że wynik portfela jest sporo gorszy
    od zmiany WIG w 2011r. który spadł o 21%.

    p.s. Kroovka z pewnością tu wróci kiedy będą oznaki nadciągającej hossy i
    pewno zadziwi jeszcze niejedną trafną prognozą.

  • 5. Data: 2012-01-04 16:30:09
    Od: "f...@i...pl" <f...@i...pl>

    ----------

> [...]
    >
    > p.s. Kroovka z pewnością tu wróci kiedy będą oznaki nadciągającej hossy i
    > pewno zadziwi jeszcze niejedną trafną prognozą.

    Kroovka udziela sie na Bakierze jako mecenas; wroc do nas i troche
    popisz, Twoim zdaniem, o sytuacji spolek na 2012.

    LD:)

  • 6. Data: 2012-01-10 19:34:37
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > P.S. No i czy zaktualizujesz w końcu wyniki wyniki dla portfela z 2011 ?.

    Brak portfela czyli kontynuacja bessy ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2012-01-11 07:12:26
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Brak portfela czyli kontynuacja bessy ...

    Albo kroovka zostala dosc skutecznie wydojona
    15-10-5 ;)

    Pozdro