  • 1. Data: 2009-03-28 07:31:04
    Temat: Krosno: ludzka tragedia, dyrekcja niczym dzieci we mgle
    Od: fatso <f...@n...com>

    Przegladam wlasnie strony internetowe s-ki Krosno.
    Zestaw szkiel pt Avant Guard podobal mi sie szczegolnie.
    Jakze by te piekne szkla wspolgraly z moimi klasycznymi srebrami!
    Niestety- 3.5 tys ludzi moze sie znalezc jutro na bruku. Zal. Ale dlaczego?

    Zlotowka byla nieprzytomnie przewartosciowana.
    Ja sam to widzialem mieszkajac w Londynie. Przestalem
    robic transfery do Polski. Zapomnialem o pieknych czasach
    gdy sprowadzilem z Henrykowa dwie ciezarowki pieknych mebli.
    A tutaj sie dowiaduje, ze dyrekcja finansowa Krosna dostala
    obledu i brala opcje, broniac sie przed korekta tej waluty.
    Czy oni nie wiadza w jakim swiecie zyja?
    Przeciez przyjdzie taki Soros czy inny Goldman Sachs, kopnie
    zlotowke niczym purchawke i ona sie rozleci na naszych oczach.
    I tak sie stalo.

    Mysle, ze dobrze zrobilem wychodzac z Ferrum. Ocalilem prawie polowe
    kapitalu, odbije sobie na Lotosie. Ferrum robi dobre miny do zlej gry,
    nawet podkupili wczoraj co-nieco na gieldzie swoich akcji. Ale smierc i
    u nich
    blisko: sami sie przyznaja do kilkudziesieciu milionow liabilities na
    opcjach.

    fatso

  • 2. Data: 2009-03-28 08:07:24
    Temat: Co ma Anne Sophie Mutter do Krosna?
    Od: fatso <f...@n...com>

    Zwrocilem kiedys uwage na takie wydarzenie: konsorcjum bankow niemieckich
    wykupilo Stradivariusa za ogromne pieniadze i powierzylo ten bezcenny
    instrument
    Anne Sophie Mutter, genialnej niemieckiej skrzypaczce.
    Zrozumialem wtedy, ze kazdy kraj potrzebuje bankow krajowych, takich co
    nie tylko
    zysk wlasny ale i interes swego kraju tez maja na wzgledzie. W przypadku
    Krosna
    nie mialo to miejsca. Teraz taki Reiffeisen i inne obce zydy utopia w
    szambie
    dobra polska spolke Krosno(na jej wolasne zyczenie). Bank prawdziwie polski
    dobrze by rozumial, ze i on na tym samym koniu jedzie.

    fatso

  • 3. Data: 2009-03-28 08:33:53
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    To jest ciemna strona dzikiego kapitalizmu :-(

    Zyje marzeniem, ze kiedys dzieki naszemu polskiemu cfaniactwu i co raz
    lepszym czuciu biznesu, jeszcze wykupimy czesciowo co nasze z rak obcych np.
    Wedel.

    Najbardziej mnie wkurzyl Pietraszkiewicz (Prezes Zwiazku Banków Polskich),
    który wczoraj bronil PolBanku (i innych banków takze) w ich bezczelnych
    dzialaniach zwiazanych z renegocjacja umów kredytów hipotecznych - i tak sie
    wlasnie buduje "zaufanie" do polskiego sektora finansowego... A dlaczego ich
    bronil - bo PolBank mimo, ze nie ma siedziby w polsce to nalezy jego oddzial
    do ZBP.
    Fatso lepiej powiedz w ilu procentach polski sektor finansowy jest u Zydów?

    A swoja droga jak to sie stalo, ze wiekszosc banków W TYM SAMYM momencie
    zrobila naganianie na opcje???

  • 4. Data: 2009-03-28 08:49:58
    Od: fatso <f...@n...com>

    Palm wrote:
> [...]
    >
    > A swoja droga jak to sie stalo, ze wiekszosc banków W TYM SAMYM momencie

    czesc Palm, moge ci zareczyc co jedynie, ze PKO BP, gdzie trzyma akcje
    moja patriotyczna polska zona,
    jest polski w polowie. I co ta patriotka ma z tego ze trzyma akcje
    polskiego banku? Nic nie ma.
    Kupowala po 50zl +, obecnie jakies 24zl. Zadnej dywidendy, zadnych
    perspektyw na przyszlosc, ktore by te akcje
    windowaly do gory. Ale gdy ja jej mowie: wez sprzedaj i postaw na
    jakichs grubych Zydow, to ona nie i nie. Pig headed
    czy tez rzeczywiscie stanowi zalazek jakiegos prawdziwie
    pro-polskiego lobby w Pomrocznej?

    fatso

  • 5. Data: 2009-03-28 12:23:48
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > czesc Palm, moge ci zareczyc co jedynie, ze PKO BP, gdzie trzyma akcje
    > moja patriotyczna polska zona,
    > jest polski w polowie. I co ta patriotka ma z tego ze trzyma akcje
    > polskiego banku?

    Kilka dni temu słuchałem fajnej audycji na jakiejś niszowej stacji o bankach
    spółdzielczych. Ponoć po numerze z opcjami sporo małych i średnich firm
    przenosi tam swoje rachunki i rezygnuje z usług molochów. Ponadto zgadnijcie
    gdzie dzisiaj najłatwiej uzyskać kredyt hipoteczny? Ano w spółdzielczakach,
    które "po kryzysie" planują zdobyć ok. 15 procent udziału w rynku. A to już
    niemało...
    AS

  • 6. Data: 2009-03-28 16:43:40
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nalezy jego oddzial do ZBP.
    > Fatso lepiej powiedz w ilu procentach polski sektor finansowy jest u

    No przecież PKO BP tylko zostało jeszcze z banków.

  • 7. Data: 2009-03-28 16:53:27
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci

    > czesc Palm, moge ci zareczyc co jedynie, ze PKO BP, gdzie trzyma akcje
    > moja patriotyczna polska zona,
    > jest polski w polowie

    Nie no, 51 % akcji Skarbu Panstwa wystarczy zeby byl polski w calosci ;-)
    Reszta jest w rekach drobnych inwestorów, o nie wiadomo jakiej narodowosci
    zreszta, ale to bez znaczenia.

> [...]
    > grubych Zydow, to ona nie i nie. Pig headed
    > czy tez rzeczywiscie stanowi zalazek jakiegos prawdziwie pro-polskiego

    Oj fatso, Ty sie ciesz, ze ona inwestowala w PKO BP, bo gdyby inwestowala w
    jakis anglosaski bank, to by dopiero byly straty.
    W porównaniu z nimi to PKO BP stracil tyle co nic. Ba, nawet okazalo sie, ze
    kapitalowo zrównal sie z CITIGROUP :-)

  • 8. Data: 2009-03-28 18:43:13
    Temat: Re: Co ma Anne Sophie Mutter do Krosna?
    Od: "marcin" <m...@k...net>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
> [...]
    > polski
    > dobrze by rozumial, ze i on na tym samym koniu jedzie.

    Madrze prawisz,
    Pozdrawiam

    Marcin

  • 9. Data: 2009-03-28 19:37:34
    Od: normund <n...@g...com>

    On 28 Mar, 08:31, fatso <f...@n...com> wrote:
    > Przegladam wlasnie strony internetowe s-ki Krosno.
    > Niestety- 3.5 tys ludzi moze sie znalezc jutro na bruku. Zal. Ale dlaczego?

    http://neon.info.pl/2008/12/18/szklane-zaglebie-na-z
    akrecie/

    W światku hutniczym mówi się o dyrekcji kompletnie nie znającej się na
    handlu szkłem. Bardziej uszczypliwi mówią, że szkło to nie żelmisie i
    trzeba to czuć. Ze szkłem jak z winem trzeba się znać by sprzedać.
    Trzeba roztoczyć aurę tajemniczości - mówią byli pracownicy huty.

    I to się zgadza. Pomijam utopijne pomysły na temat rynków USA i Rosji.
    W Polsce była dobrze rozwinięta sieć odbiorców hurtowych, którzy się
    znali na tym. Ale nie- trzeba było pod ich nosem otworzyć własne
    magazyny z dyletantami w roli kierowników. Rok temu te magazyny
    zamknięto, ale hurtownicy położyli wała na takiego producenta.

  • 10. Data: 2009-03-29 12:23:21
    Od: "Criss" <j...@w...pl>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
    > Bank prawdziwie polski
    > dobrze by rozumial, ze i on na tym samym koniu jedzie.

    Swiete slowa fatso.
    Bankowosc wyprzedano prawie do cna obcym zydom.
    Dziwne to. Ten co o tym decydowal wiedzial co robi i
    nie mial interesu polskiej gospodarki na uwadze. Niestety.

    Criss