  • 1. Data: 2010-08-02 19:53:56
    Temat: Krótka sprzedaż...
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    ... mi nie wyszła i odkupywałem swoje akcje drożej.
    Co za pech! Znowu podatek!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-08-03 06:51:20
    Temat: Re: Krótka sprzedaż...
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > ... mi nie wyszła i odkupywałem swoje akcje drożej.
    > Co za pech! Znowu podatek!

    Jasiu nie chcę cię straszyć, ale może być tak, że jutro będziesz musiał je
    szybko sprzedawać ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-08-03 07:00:07
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jasiu nie chcę cię straszyć, ale może być tak, że jutro będziesz musiał je
    > szybko sprzedawać ....

    Też tak myślę, że poleci. Ale to dobrze że spadną, bo dokupię taniej, a mam
    horyzont długoterminowy.
    Krótka sprzedaż miała być podwójnym zagraniem.
    Wyglądało to mniej więcej tak. Kupno TP po ok 15,7, odebranie dywidendy,
    sprzedaż po 15,2 i odkupienie po 15,33, 15,4 i 15,71

    2% w plecy. Podręcznikowo. :-)

  • 4. Data: 2010-08-03 07:13:02
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Też tak myślę, że poleci.

    Do żółtej paraboli jest jeszcze 130 punktów....
    http://ifutures.pl/bie-t1722-20.html#p17249

    grubasy tak bezsensownie by nie powchodziły i nie zwiększały by udziału do
    20%...
    http://www.gpw.pl/zrodla/gpw/spws/spws1/LOP_stat.pdf

    ale czemu np. nie miało by to wyglądać tak:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/06f850e454abad26
    .html

    pod "armagiedonowską" prognozę Szczepanika.
    Cykle Dieterowskie mówiły, że czas na wzrosty był do początku Lipca .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-08-07 09:59:30
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > ... mi nie wyszła i odkupywałem swoje akcje drożej.
    > Co za pech! Znowu podatek!

    http://ifutures.pl/2010-komentarze-czasie-sesji-t286
    4.html#p17304

    "[...] TPS modelowa hiperbola.
    Takie rzeczy nie trwają wiecznie, a glebowanie bywa bolesne - co widać na
    tym samym rys prawie rok temu. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-08-07 11:02:16
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    >
    > "[...] TPS modelowa hiperbola.
    > Takie rzeczy nie trwaj? wiecznie, a glebowanie bywa bolesne - co widać na

    No właśnie. Z uwagi na podobieństwo wykresów z tym sprzed roku nie zwiększam
    zaangażowania powyżej 15,7. Nie zamierzam też sprzedawać, bo mam horyzont
    kilkuletni i nadzieje na dywidendy.

    Pociąg odjechał...