eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Krytyka INTELIGO
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2005-09-15 10:54:00
    Temat: Krytyka INTELIGO
    Od: Krzysztof <k...@e...strefa.pl>

    Witam serdecznie wszystkich szanownych Grupowiczów
    Proszę sobie wyobrazić, że dnia 30.08.2005 złożyłem przez internet wniosek
    na otwarcie konta wspólnego. Miało to być juz moje trzecie konto w
    INTELIGO.
    I co się okazało.
    Gdy dzisiaj zadzwoniłem do biura obsługi klienta okazało się, że sprawa
    mojego wniosku nie posunęła się nawet o krok do przodu.
    Pani grzecznie poinformowała mnie, że zadzwoni do mnie oraz do żony
    konsultant celem weryfikacji danych - co oczywiście już miało miejsce
    wcześniej, a następnie ruszy cała procedura itd .............. i takie tam
    gadanie na okrągło.
    Po całej tej rozmowie odniosłem wrażenie, że bank robi mi łaskę zakładając
    mi rachunek.
    Czy ktoś miał podobne doświadczenia z INTELIGO.
    Ciekawe czy pracownicy tego wspaniałego banku czytają posty na tej grupie,
    bo jeśli tak to może któryś z Was poda mi maila na którego można wysła
    skargę.

    pozdrawiam;
    Krzysztof Szmandra


    --
    Mów tylko wtedy, gdy cię zapytają, ale żyj tak, aby cię pytano.


  • 2. Data: 2005-09-15 11:48:22
    Temat: Re: Krytyka INTELIGO
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krzysztof napisał(a):

    > Ciekawe czy pracownicy tego wspaniałego banku czytają posty na tej
    > grupie, bo jeśli tak to może któryś z Was poda mi maila na którego
    > można wysła skargę.

    Nie trzeba być pracownikiem, aby zdobyć adres e-mail info@inteligo .pl


  • 3. Data: 2005-09-15 12:59:29
    Temat: Re: Krytyka INTELIGO
    Od: Krzysztof <k...@e...strefa.pl>

    Dnia Thu, 15 Sep 2005 13:48:22 +0200, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> napisał:

    > Krzysztof napisał(a):
    >
    >> Ciekawe czy pracownicy tego wspaniałego banku czytają posty na tej
    >> grupie, bo jeśli tak to może któryś z Was poda mi maila na którego
    >> można wysła skargę.
    >
    > Nie trzeba być pracownikiem, aby zdobyć adres e-mail info@inteligo .pl

    Ten adres doskonale znam od dobrych paru lat ale podejrzewam, że poczta
    przychodząca pod ten adres nie jest przeglądana przez szefów ludzi
    odpowiedzialnych za kontakt z klientem, chyba, że się mylę to proszę mnie
    wyprowadzić z błędu.

    Krzysztof Szm.


    --
    Mów tylko wtedy, gdy cię zapytają, ale żyj tak, aby cię pytano.


  • 4. Data: 2005-09-15 13:08:13
    Temat: Re: Krytyka INTELIGO
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krzysztof napisał(a):

    > Ten adres doskonale znam od dobrych paru lat ale podejrzewam, że poczta
    > przychodząca pod ten adres nie jest przeglądana przez szefów ludzi
    > odpowiedzialnych za kontakt z klientem, chyba, że się mylę to proszę
    > mnie wyprowadzić z błędu.

    Odpowiem w ten sposób: jest to oficjalny adres e-mailowy, na który można
    nadsyłać także reklamacje. Sposób rozpatrywania reklamacji jednak już
    nie zależy od Ciebie (czy będzie to czytać prezes, kierownik czy zwykły
    konsultant).


  • 5. Data: 2005-09-20 06:48:49
    Temat: Re: Krytyka INTELIGO
    Od: Krzysztof <k...@e...strefa.pl>

    Dnia Thu, 15 Sep 2005 14:59:29 +0200, Krzysztof
    <k...@e...strefa.pl> napisał:

    > Dnia Thu, 15 Sep 2005 13:48:22 +0200, Wojciech Nawara
    > <u...@n...WYTNIJ.info> napisał:
    >
    >> Krzysztof napisał(a):
    >>
    >>> Ciekawe czy pracownicy tego wspaniałego banku czytają posty na tej
    >>> grupie, bo jeśli tak to może któryś z Was poda mi maila na którego
    >>> można wysła skargę.
    >>
    >> Nie trzeba być pracownikiem, aby zdobyć adres e-mail info@inteligo .pl
    >
    > Ten adres doskonale znam od dobrych paru lat ale podejrzewam, że poczta
    > przychodząca pod ten adres nie jest przeglądana przez szefów ludzi
    > odpowiedzialnych za kontakt z klientem, chyba, że się mylę to proszę
    > mnie wyprowadzić z błędu.
    >
    > Krzysztof Szm.


    A tak wygląda odpowiedź banku z adresu i...@i...pl:

    W odpowiedzi na Pana zgłoszenie dotyczące otwarcia konta wspólnego
    informujemy, że na podstawie
    przekazanych w nim informacji nie mamy możliwości jego rozwiązania. Jeśli
    Pana zapytanie jest nadal
    aktualne, prosimy o przekazanie szczegółów stanowiących jego przedmiot
    poprzez telefoniczny kontakt z
    jednym z naszych Konsultantów, dostępnych pod numerem 0 800 121 121 oraz
    (081) 535 6789.
    Przepraszamy za udzielenie odpowiedzi z opóźnieniem.

    Pozostawiam to bez komentarza

    Krzysztof Szm.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1