  • 1. Data: 2009-03-20 14:06:54
    Temat: Krytyka Roberta Kiyosaki
    Od: "Łukasz" <n...@d...com>

    Na zimowy weekendowy wieczór polecam przeczytać i przemyśleć sobie ten
    artykuł.

    http://www.johntreed.com/Kiyosaki.html

  • 2. Data: 2009-03-20 17:19:36
    Temat: Re: Krytyka Roberta Kiyosaki
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    Łukasz wrote:
    > http://www.johntreed.com/Kiyosaki.html

    moglbys w skrocie o co chodzi?
    MaciejZ

  • 3. Data: 2009-03-20 17:29:21
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Maciej Zywno <m...@g...pl> napisał(a):

    > moglbys w skrocie o co chodzi?

    Jeżeli chodzi o język, to tu jest tłumaczenie. Niedoskonałe, ale coś tam
    można wyczytać

    http://tinyurl.com/clx9c4

    kc

  • 4. Data: 2009-03-20 17:33:54
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Przyjrzałem się teraz temu tłumaczeniu. Nie nic nie można zrozumieć. Te
    automatyczne tłumaczenia są jednak g... warte.

    kc

  • 5. Data: 2009-03-20 19:49:32
    Od: "Łukasz" <n...@d...com>

    > moglbys w skrocie o co chodzi?

    Rich Dad, Poor Dad is one of the dumbest financial advice books I have ever
    read. It contains many factual errors and numerous extremely unlikely
    accounts of events that supposedly occurred.

    No i później cały czas wyjaśnia dlaczego tak uważa ;)

  • 6. Data: 2009-03-22 13:59:33
    Od: " miszczkierownicy" <h...@g...pl>

    Łukasz <n...@d...com> napisał(a):

> [...]
    > accounts of events that supposedly occurred.
    >
    > No i później cały czas wyjaśnia dlaczego tak uważa ;)

    dokladnie :)
    pojawiaja sie niby inne argumenty ale wszystkie oscyluja wokol tego jednego.

    kiyosaki ma swoje slabe strony (np. network marketing do mnie nie przemawia
    zupelnie), jednak jego spojrzenie na zrodla zarabiania pieniedzy i caly
    mechanizm tworzenia bogactwa to dla mnie majstersztyk ;)

    .. swoja droga ciekawy jestem jak jego biznes oparty na nieruchomosciach ma
    sie teraz ;P

    pozdro

  • 7. Data: 2009-03-22 21:54:32
    Od: Henio <h...@g...com>

    miszczkierownicy pisze:
    > Łukasz <n...@d...com> napisał(a):
    >

    > .. swoja droga ciekawy jestem jak jego biznes oparty na nieruchomosciach ma
    > sie teraz ;P

    z tego co pamietam ok 1,5 roku temu przewidywal i glosil katastrofe na
    nieruchomosciach, wiekszosc sfinalizowal,
    ale nadal wtedy podtrzymywal, ze mozna znalezc okazje...

    Pozdrawiam
    Henio