eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwKrzywonos na zdjęciu ma kopertę, widać że koperta była otwierana, sprawdzano zawartość, co jest w kopercie................

  • 1. Data: 2010-09-02 18:43:39
    Temat: Krzywonos na zdjęciu ma kopertę, widać że koperta była otwierana, sprawdzano zawartość, co jest w kopercie................
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://wirtualnapolonia.com/2010/09/01/pelen-spontan
    /

    ile może wejść do takiej koperty ?

  • 2. Data: 2010-09-02 19:18:33
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    an/

    >esbekowi który najczęściej zatrzymywał mnie, obiłem w latach 90-tych pysk,
    >solidnie

    Durniu, nie rozumiesz że tu i teraz ty i twoi idole z PiS-u stajecie się jak
    ten SB-ek któremu kiedyś obiłes mordę ?.

    "Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
    http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-09-02 20:58:48
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Charlie delta wrote:

    > http://wirtualnapolonia.com/2010/09/01/pelen-spontan
    /

    > ile może wejść do takiej koperty ?

    chłopie, jak ty wynajdujesz te wszystkie pojechane portale?

    --
    ichi

  • 4. Data: 2010-09-03 10:52:16
    Od: k...@p...onet.pl

    Nawiedzony propagator pogoni grupe całą, pokaleczoną, na Bosaka...czy do
    Anglii (to sie dowiemy....za Bosakiem); jak wielu Innych do ameryki
    poludniowej...tam jest ślicznie. tylko wyplute płuco przeszkadza w dotlenieniu
    mózgu.

    kroovka

  • 5. Data: 2010-09-03 18:52:06
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 2 Wrz, 22:58, ichi <a...@d...gh> wrote:
    n/

    > chłopie, jak ty wynajdujesz te wszystkie pojechane portale?
    >
    > --
    > ichi

    to moje umiłowanie prawdy i pragnienie wolności

    POlszewia tego nie rozumie