  • 1. Data: 2006-01-11 11:08:45
    Temat: Ksiazeczka mieszkaniowa - jakie dokumenty
    Od: "Riccardo" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Poniewaz nie moge dodzwonic sie do PKO mam pytanie - jakie musze miec ze soba
    dokumenty zeby
    uzyskac premie gwarancyjna?

  • 2. Data: 2006-01-11 11:14:27
    Temat: Re: Ksiazeczka mieszkaniowa - jakie dokumenty
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Riccardo wrote:

    > Poniewaz nie moge dodzwonic sie do PKO mam pytanie - jakie musze miec ze soba
    dokumenty zeby
    > uzyskac premie gwarancyjna?

    - książeczkę
    - akt notarialny zakupu mieszkania, nie starszy niż 90 dni
    - dowód osobisty

    Jeżeli chcesz zrobić cesję innych książeczek to chyba jest wymagana
    obecność właścicieli.

    Karol

  • 3. Data: 2006-01-11 11:19:12
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

    Karol S <k...@z...pl> napisał(a):

    > dokumenty zeby
    >
    > - książeczkę
    > - akt notarialny zakupu mieszkania, nie starszy niż 90 dni
    > - dowód osobisty

    czyli nie ma mozliwosci sfinansowania aktu notarialnego z pieniedzy z premii gw.?

  • 4. Data: 2006-01-11 11:24:31
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    r...@W...gazeta.pl wrote:

    > czyli nie ma mozliwosci sfinansowania aktu notarialnego z pieniedzy z premii gw.?

    Nie ma. Mój przypadek to zakup mieszkania na rynku wtórnym, może przy
    zakupie nowego mieszkania jest jakoś inaczej ale nie sądzę.

    Od momentu złożenia książeczki do wypłaty mija około 2 miesiące.

    Pieniądze dostajesz "do ręki" i możesz je przeznaczyć na co chcesz.

    Karol

  • 5. Data: 2006-01-11 11:28:21
    Od: "Riccardo" <r...@W...gazeta.pl>

    Karol S <k...@z...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Od momentu złożenia książeczki do wypłaty mija około 2 miesiące.
    >
    > Pieniądze dostajesz "do ręki" i możesz je przeznaczyć na co chcesz.

    Rozumiem. Bardzo dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam
    Riccardo

  • 6. Data: 2006-01-11 15:55:39
    Od: zola3 <k...@o...pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2006 12:14:27 +0100, Karol S <k...@z...pl> napisał:

    > Riccardo wrote:
    >

    > Jeżeli chcesz zrobić cesję innych książeczek to chyba jest wymagana
    > obecność właścicieli.

    I cesja musi nastąpić PRZED wykupem mieszkania (przed datą na akcie
    notarialnym)

  • 7. Data: 2006-01-11 16:07:49
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    zola3 wrote:

    > I cesja musi nastąpić PRZED wykupem mieszkania (przed datą na akcie
    > notarialnym)

    Na pewno??

    Wczoraj godzinę stałem w kolejce w PKO, jak jedno małżeństwo z krewnymi
    robiło po kolei +-6 cesji, a na koniec złożyło wszystkie książeczki do
    likwidacji.

    Karol

  • 8. Data: 2006-01-13 16:27:33
    Od: zola3 <k...@o...pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2006 17:07:49 +0100, Karol S <k...@z...pl> napisał:

    > Na pewno??

    Wg informacji uzyskanych od "pani przy okienku", infolinii PKOBP oraz z
    internetu: na pewno (aczkolwiek ogół również może się mylić :))

    zobacz tez
    http://www.softax.pl/prywatne/marcink/mieszkanie/mie
    szkanie_premia_gwar