  • 1. Data: 2007-08-13 20:00:07
    Temat: Książeczka oszczednosciowa PKO
    Od: "interkas" <b...@p...pl>

    Witam

    posiadam ksiazeczke PKO od 94 roku nie bylo na niej wplat, uzbieralo sie na
    niej jakies 1.100.000 zł,
    mieszkania kupowac nie bede, wiec chcialem ją zlikwidowac, niech ktos mi
    powie ile PLN'ów moge sie spodziewac?

    pozdrawiam Piotrek

  • 2. Data: 2007-08-13 20:32:15
    Temat: Re: Ksi??eczka oszczednosciowa PKO
    Od: ten <...@...org>

    Z tego co pamiętam termin wymiany pieniędzy upływa w roku 2008. Za
    milion zł dostaniesz sto złotych nie licząc odsetek. Jednak najlepiej
    zapytać o to w banku wystawcy książeczki, można dzwonić na bezpłatną
    infolinię.

  • 3. Data: 2007-08-13 21:06:19
    Od: "interkas" <b...@p...pl>

    Użytkownik "ten" <...@...org> napisał w wiadomości
    >Z tego co pamiętam termin wymiany pieniędzy upływa w roku 2008. Za milion
    >zł dostaniesz sto złotych nie licząc odsetek. Jednak najlepiej zapytać o to
    >w banku wystawcy książeczki, można dzwonić na bezpłatną infolinię.

    heh...wlasnie na te odsetki licze,
    siostra jakis czas temu realizowala taka ksiazeczke przy zakupie mieszkania,
    miala jakas tam premie gwarancyjna czy cos takiego, dostala wtedy jakies
    1000zł,
    nie pamietam tylko ile miala na tej ksiazeczce, byc moze troche wiecej niz
    ja, ale tylko troche,

    pozdr. Piotrek

  • 4. Data: 2007-08-13 21:43:00
    Od: ten <...@...org>

    Odsetki łatwo policzyć ze wzoru na inflację ale w przybliżeniu mogę
    powiedzieć że po 10 latach one nie przekraczają 100% w krajach o małej
    inflacji czyli zamiast 100 zł dostałbyś 200 zł.

  • 5. Data: 2007-08-14 01:33:56
    Od: "Ksieciuniu6" <k...@g...pl>

    Użytkownik "interkas" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 1000zł,
    > nie pamietam tylko ile miala na tej ksiazeczce, byc moze troche wiecej niz

    To się przeliczysz, żadnej premii nie dostaniesz, żeby ją dostać trzeba
    kupić mieszkanie, ewentualnie zrobić cesje na kogoś w rodzinie kto kupuje
    mieszkanie i ci te pieniążki odda. Tak jak to chcesz zrobić to dostaniesz
    kwotę nominalną plus jakieś śmieszne odsetki, pewnie wszystkiego nawet 100
    PLN nie będzie.

    Ksieciuniu6

  • 6. Data: 2007-08-14 05:19:59
    Temat: Re: Książeczka oszczednosciowa PKO
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    interkas napisał(a):
> [...]
    > niej jakies 1.100.000 zł,
    > mieszkania kupowac nie bede, wiec chcialem ją zlikwidowac, niech ktos mi

    110zl + odsetki

  • 7. Data: 2007-08-14 09:12:09
    Od: "interkas" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Ksieciuniu6" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f9r0um$3e1$1@achot.icm.edu.pl...

> [...]
    > kwotę nominalną plus jakieś śmieszne odsetki, pewnie wszystkiego nawet 100

    jesli chodzi o premie to wiem ze nie dostane...
    co to za premia gwarancyjna nawet te 1000zł przy kupnie mieszkania za
    300000zł...
    to nawet na telewizor by nie bylo..
    pozdr. Piotrek!

  • 8. Data: 2007-08-14 09:30:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Oszczednosciowa czy mieszkaniowa?

    MJ

  • 9. Data: 2007-08-14 11:24:52
    Od: "interkas" <b...@p...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > Oszczednosciowa czy mieszkaniowa?

    ano prosze, ktos sie w koncu zorietowal,
    oczywiscie moj blad, mieszkaniowa PKO,

    pozdr. Piotrek;)

  • 10. Data: 2007-08-14 11:35:35
    Temat: Re: Ksi??eczka mieszkaniowa PKO
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    interkas pisze:

> [...]
    > 1000zł,
    > nie pamietam tylko ile miala na tej ksiazeczce, byc moze troche wiecej niz

    Premia przysługuje do książeczek mieszkaniowych wydanych przed
    24.10.1990 r. z wkładem utrzymywanym przez co najmniej 5 lat.
    No i pozostałe warunki muszą być spełnione, czyli trzeba coś kupić lub
    wybudować.

    A co do odsetek, u mnie to wyglądało według wyliczeń z przed 2 lat tak
    że odsetki równe były kwocie zgromadzonej na książeczce. Do tego doszła
    jeszcze premia gwarancyjna w podobnej wysokości.

    Najlepiej oddaj tą książeczkę do PKO do wyliczenia i będzie wszystko
    jasne, jeśli wcześniej tego nie robiłeś to jest bezpłatne (a każde
    następne 25 zł), czas oczekiwania podobno około trzech tygodni, tak mi
    powiedzieli jak oddawałem swoją tydzień temu.

    --
    Ogarnięcie wzrokiem przebiegu wydarzeń następuje wtedy,