  • 1. Data: 2009-10-19 16:42:12
    Temat: Książka dla początkującego
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Witam,

    Wiem, wątek co jakiś czas się powtarza, ale ostatnio wyszukiwarka mi
    nie znalazła, a być może jest jakaś dobra książka opisująca
    inwestowanie na wgpw dla poczatkujących?

    Michał

  • 2. Data: 2009-10-19 16:48:16
    Temat: Re: Książka dla początkującego
    Od: <t...@g...com>

    Witam,
    a w co Kolega chce inwestować (czy raczej spekulować)?
    pzdr

    b.googlegroups.com...

  • 3. Data: 2009-10-19 17:37:15
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

[...]

    Książka jest zbędna, sprzedawaj po cenie wyższej niż kupiłeś, zapewniam że
    wtedy się uda.

  • 4. Data: 2009-10-20 09:17:09
    Od: "Patryx" <p...@w...pl>

    >Wiem, wątek co jakiś czas się powtarza, ale ostatnio wyszukiwarka mi
    >nie znalazła, a być może jest jakaś dobra książka opisująca
    >inwestowanie na wgpw dla poczatkujących?

    Ta książka wystarczy na początek:

    http://www.czaswiedzy.pl/gielda-podstawy-inwestowani
    a,p,325291

    a później to już tylko "praktyka czyni mistrza".

  • 5. Data: 2009-10-20 11:22:20
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 20 Paź, 11:17, "Patryx" <p...@w...pl> wrote:

    > Ta książka wystarczy na początek:
    >
    > http://www.czaswiedzy.pl/gielda-podstawy-inwestowani
    a,p,325291

    > a później to już tylko "praktyka czyni mistrza".

    Dzięki.

  • 6. Data: 2009-10-20 11:25:27
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Poradnik
    Inwestora - W co inwestować, czyli ABC inwestycji - plik PDF - 0,25 MB

    Poradnik
    Inwestora - Jak zacząć inwestować - plik PDF - 0,25 MB

    Poradnik
    Inwestora - Jak wybrać fundusz inwestycyjny - plik PDF - 0,25

    http://www.ferk.pl/inwestorzy.php?id=40