  • 1. Data: 2009-11-18 07:53:29
    Temat: Książki dla początkującego
    Od: Konsument <k...@g...com>

    Witam,
    Chciałbym zacząć przygodę z GPW, dobrze byłoby zdobyć jakieś
    edukacyjne zaplecze. Jakie książki polecacie dla początkującego? Czemu
    książki bo codziennie mam 2h wolne do wykorzystania.

    Pozdrawiam
    Konsument

  • 2. Data: 2009-11-18 12:13:38
    Temat: Re: Książki dla początkującego
    Od: "Patryx" <p...@w...pl>

> [...]
    >edukacyjne zaplecze. Jakie książki polecacie dla początkującego? Czemu
    >książki bo codziennie mam 2h wolne do wykorzystania.

    Te 4 niedawno przeczytałem i polecam.
    http://biznes.netwaluta.pl/gielda-podstawy-inwestowa
    nia,p,325291
    http://biznes.netwaluta.pl/inteligentny-inwestor,p,1