  • 1. Data: 2009-09-03 08:23:12
    Temat: Ksiegowanie przelewów Multi -> Rafi
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    Czy ktoś ma doświadczenia z przelewami Multi -> Rafi? Czy jeśli przelew
    wyjdzie z Multi jutro pierwszą sesją Elixir (rano), to jeszcze tego samego
    dnia Rafi go zaksięguje na rachunku?

    Z góry dzięki za odpowiedź!

    Pozdrawiam,
    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+ PGP
    t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h--- y?

  • 2. Data: 2009-09-03 08:43:59
    Temat: Re: Ksiegowanie przelewów Multi -> Rafi
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 10:23:12 +0200, Grzegorz Mazur napisał(a):

> [...]
    > wyjdzie z Multi jutro pierwszą sesją Elixir (rano), to jeszcze tego
    > samego dnia Rafi go zaksięguje na rachunku?

    http://www.money.pl/banki/elixir/

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-09-03 08:57:52
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    xbartx (b...@h...net) wrote in news:h7nvkf$9ph$6@inews.gazeta.pl:
    > http://www.money.pl/banki/elixir/

    Wielkie dzięki :) Nie wiem jednak czy zauważyłeś, że nie pytam o to, kiedy
    są sesje Elixir (bo doskonale o tym wiem), tylko _jak Rafi księguje_ te
    przelewy. Przykładowo - wczoraj przelew zlecony w Multi, wyszedł pierwszą
    sesją rano, a Rafi go o 10:20 jeszcze nie widział (a pierwsza sesja
    przychodząca już była).

    Stąd też pytanie, czy ktoś ma *doświadczenia*, a nie "czy ktoś wklei mi
    piewrwszy link, który Google zwraca na zapytanie 'sesje Elixir'".

    Pozdrawiam,
    G.

  • 4. Data: 2009-09-03 08:59:41
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 3 Wrz, 10:43, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > http://www.money.pl/banki/elixir/

    Tabela polbanku jest nieaktualna, no chyba, że księgują przelewy innym
    systemem.

    Wczoraj o 5rano puściłem przelew z mbanku, po 11 sprawdzam i dotarł do
    polbanku.

  • 5. Data: 2009-09-03 09:00:56
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> wrote in message
> [...]
    > wyjdzie z Multi jutro pierwszą sesją Elixir (rano), to jeszcze tego samego

    Pierwsza i druga sesja zaksięguje się w dniu bieżącym. Trzecia w dniu
    następnym (roboczym).

  • 6. Data: 2009-09-03 10:16:36
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    MarekZ (b...@a...pl) wrote in news:h7o0f4$p0u$1@srv.cyf-kr.edu.pl:
    > "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> wrote in message
    > Pierwsza i druga sesja zaksięguje się w dniu bieżącym. Trzecia w dniu
    > następnym (roboczym).

    Dzięki :) A wiesz może o której mniej-więcej godzine środki są widoczne na
    rachunku?

    Pozdrawiam,
    G.

  • 7. Data: 2009-09-03 10:52:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Dzięki :) A wiesz może o której mniej-więcej godzine środki są widoczne na
    > rachunku?

    Z pierwszej sesji o 11:30 prawie zawsze już widzę, rzadko zdarza się poślizg
    do w najgorszym razie 12:30-13:00.

    Z drugiej sesji nie wiem, ale pewnie około 15:00 by już było widać.

  • 8. Data: 2009-09-03 11:15:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 10:57:52 +0200, Grzegorz Mazur napisał(a):

> [...]
    > księguje_ te przelewy. Przykładowo - wczoraj przelew zlecony w Multi,
    > wyszedł pierwszą sesją rano, a Rafi go o 10:20 jeszcze nie widział (a

    To są informację orientacyjne czyli "nie prędzej niż ...". Jeżeli nic
    specjalnego się nie stanie akurat danego dnia, to 2h obsuwy maksymalnie
    mi się kiedyś zdarzyło, nie więcej.

    Xenocide

  • 9. Data: 2009-09-04 12:15:16
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    MarekZ (b...@a...pl) wrote in news:h7o70r$9ur$1@srv.cyf-kr.edu.pl:
> [...]
    > poślizg do w najgorszym razie 12:30-13:00.
    > Z drugiej sesji nie wiem, ale pewnie około 15:00 by już było widać.

    Dzięki za odpowiedź. Było dokładnie jak piszesz - około 12:00 dostałem
    potwierdzenie, że kasa już jest :) Dobrze też wiedzieć, że 3. sesja dopiero
    następnego dnia...

    Pozdrawiam,
    G.