  • 11. Data: 2010-10-31 06:14:06
    Temat: Re: Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Może założe wam drugi temat gdzie będziecie sobie bluzgać?

    jakbys zakladal, to tu jest przewodnik dla uzyszkodnikow:
    http://www.joemonster.org/art/1925/Zarowka_a_Usenet

  • 12. Data: 2010-10-31 08:46:06
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message

    > objaśnij... bo jesli jest to propozycja biznesowac to trafił jak kulą w
    > płot.

    Ależ proszę.
    Otóż 150000 to kapitał, który wsadzony do banku będzie się najzwyczajniej
    marnował. Nawet jak go wsadzimy do banku greckiego. Przy tym kapitale opłaca
    się trochę pokombinować i zainwestwować w inne instrumenty.

    Sugestia Konieczki zatem mogła nieświadomemu posiadaczowi 150kPLN nasunąć
    refleksję.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2010-10-31 11:29:05
    Temat: Re: Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu? [OT]
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Heh i jak w tym kraju ma być dobrze, jak ludzie się w ogóle nie
    szanują - mam na myśli oczywiście obraźliwe komentarze do
    Twojego pytania. Ludzi w Polsce roznosi jakaś furia, niezrozumiała
    dla mnie wściekłość, starczy byle pretekst i wypluwają jad. W wątku
    "Grupowicz się żeni" jest jeszcze gorzej.

    Ktoś grzecznie zadaje pytanie. Uważasz że jest głupie, poniżej
    Twojego poziomu - świetnie, po prostu nie odpowiadaj. A jak już
    zdecydujesz się odpowiedzieć, to zwracaj się do drugiego człowieka
    z szacunkiem - to AŻ TAKIE TRUDNE?

  • 14. Data: 2010-10-31 15:38:33
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-31 12:29, ikarek pisze:
> [...]
    > Twojego poziomu - świetnie, po prostu nie odpowiadaj. A jak już
    > zdecydujesz się odpowiedzieć, to zwracaj się do drugiego człowieka

    Wybacz ale jsli ktos wplaca do banku kasiore zeby gnila na koncie tylko
    po to zeby miec gratis temperowke albo kilka olowkow w tygodniu to jest
    to poprostu idiota i frajer.

  • 15. Data: 2010-10-31 16:17:17
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wybacz ale jsli ktos wplaca do banku kasiore zeby gnila na koncie tylko po
    > to zeby miec gratis temperowke albo kilka olowkow w tygodniu to jest to
    > poprostu idiota i frajer.

    A nie przeginasz? Ja trzymam w banku za marne 3% albo ciut więcej , myśląc w
    ten sposób idiotą jest ten który nie ma co wpłacić :) Gościu (podobnie jak
    ja) nie ma lepszego pomysłu i stąd jego pytanie nie?

  • 16. Data: 2010-10-31 16:59:26
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 31 Paź, 17:17, "Jarek S." <p...@g...pl> wrote:

    > A nie przeginasz? Ja trzymam w banku za marne 3% albo ciut więcej , myśląc w
    > ten sposób idiotą jest ten który nie ma co wpłacić :) Gościu (podobnie jak
    > ja) nie ma lepszego pomysłu i stąd jego pytanie nie?

    W tym kraju nie może być dobrze, jeśli ktoś uważa, że 150k to duże
    pieniądze i nie można ich trzymać w banku, bo ma się to w dupie czy
    one zarabiają czy nie... I to takich ludzi tu szczekających uważam za
    frajerów...

  • 17. Data: 2010-10-31 18:11:28
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-31 17:59, Tomek z Wawy pisze:

> [...]
    > pieniądze i nie można ich trzymać w banku, bo ma się to w dupie czy
    > one zarabiają czy nie... I to takich ludzi tu szczekających uważam za
    To wlasnie ty jestes frajerem mrozic taka gotowke, przeciez to mozna
    obrocic 10 razy w ciagu roku. trzeba miec tylko jaja nie dupe do ruchania.

  • 18. Data: 2010-10-31 18:12:28
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-10-30 20:04, Tomek z Wawy pisze:
    > Może ktoś z Was się orientuje w ofertach podobnych do Raiffeisen Konto
    > Premium, gdzie za wpłacenie na nie 150 tysięcy ma się różne korzyści i
    > jest się niby burżujem pełną gębą. Czy inne banki oferują coś jeszcze
    > ciekawszego? I ile im trzeba wsadzić :) by to dostać.

    Zobacz konto Gold w Citi (ale tu trzeba mieć 200, albo przelewac 12 tys.
    co miesiac). HSBC Premium chyba jest za 150tys, ale oddzialow to maja
    tyle co Skok Wołomin. Wydaje mi się też, że nie trzeba będzie nikomu nic
    wsadzać ;)

    --
    Raf

  • 19. Data: 2010-10-31 18:15:57
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 31 Paź, 19:12, Rafał <a...@m...invalid> wrote:

> [...]
    > co miesiac). HSBC Premium chyba jest za 150tys, ale oddzialow to maja
    > tyle co Skok Wołomin. Wydaje mi się też, że nie trzeba będzie nikomu nic

    Przynajmniej jedna odpowiedź na temat, dziękuję.

  • 20. Data: 2010-10-31 18:17:02
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 31 Paź, 19:11, konieczko <t...@o...pl> wrote:

    > To wlasnie ty jestes frajerem mrozic taka gotowke, przeciez to mozna
    > obrocic 10 razy w ciagu roku. trzeba miec tylko jaja nie dupe do ruchania.

    Jak kiedyś cokolwiek zarobisz, to może zrozumiesz, na razie nie mamy
    żadnego wspólnego tematu do rozmowy...