  • 1. Data: 2007-12-31 11:43:40
    Temat: Kto dostał kartę z Multibanku ?
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    Witam,

    Nie dostałem kart do 2 rachunków w Multi, telefonowalem w zeszlym
    tygodniu - powiedzieli ze jedna karta jest wyslana a drugą wyślą dnia
    następnego. Dzwonię dzisiaj i dowiaduję się że żadna nie jest wysłana bo
    costam producent (mnie oczywiście nie interesuje co tam producent ma z
    nimi). Cholera jasna, i odcieli mnie od gotówki, nic nie oferując - bo
    pan na infolini nie został poinformowany zeby cos moc zaproponować.

    Przez kilka lat bylem zadowolony, ale teraz przegieli. Szkoda tylko ze
    mam tam konto firmowe i nie moge go zamknąć tak z dnia na dzień.

  • 2. Data: 2008-01-02 07:23:50
    Temat: Re: Kto dostał kartę z Multibanku ?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 31 Dec 2007 12:43:40 +0100, Marcin Krzyżanowski napisał(a):

    > Nie dostałem kart do 2 rachunków w Multi, (...)

    Poczytaj sobie kilka postów wcześniej >> [Multi] sposob traktowania
    klientow

    Xenocide