  • 1. Data: 2009-07-24 06:16:56
    Temat: Kto ma jaja to bierze na open S
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    Ja tak robie......
    a co.......
    sam zatrzymam ten pociąg :)

    pzdr
    Dars

  • 2. Data: 2009-07-24 06:25:53
    Temat: Re: Kto ma jaja to bierze na open S
    Od: jk <j...@g...com>

    On 24 Lip, 08:16, "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > sam zatrzymam ten pociąg :)

    No raczej wątpliwe :-) Rynek jest teraz rozhuśtany, mocne ruchy w obie
    strony są jednakowo prawdopodobne IMHO. Jak ktoś pisał na sąsiednim
    forum gracze futowi mają tendencję do grania na S, na czym nie raz
    boleśnie topią. Ale życzę jak najlepiej, popatrzę co się będzie działo
    w pierwszej godzinie i może sam przelezę na S.

  • 3. Data: 2009-07-24 07:35:28
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    A jakiego stopa masz (lub miałeś)?
    DJ

  • 4. Data: 2009-07-24 08:41:57
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Dars" napisał w wiadomości:

    > Ja tak robie......
    > a co.......
    > sam zatrzymam ten pociąg :)

    Za wcześnie.
    Ja ustawiam S po 2142 (łapanie wyrzucanych do góry noży ... ale tak mi
    system mówi)

    > pzdr
    > Dars

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 5. Data: 2009-07-24 08:48:03
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Za wcześnie.
    > Ja ustawiam S po 2142 (łapanie wyrzucanych do góry noży ... ale tak mi
    > system mówi)

    ok
    to mnie juz tam nie bedzie........

    pzdr
    Dars

  • 6. Data: 2009-07-24 09:56:17
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    > Za wcześnie.
    > Ja ustawiam S po 2142 (łapanie wyrzucanych do góry noży ... ale tak mi
    > system mówi)

    > Pozdr.

    2142 !? Wg Elliott'a w impulsie 5-falowym 3 fala nie może być najkrótsza,
    więc 5 fala może mieć max 146p. ( 2053-1907 ).
    1999+146=2145 , więc może trafisz w lokalną górkę. :-)
    Powodzenia ... choć IMHO futy dojdą w tym ruchu do 2200 bez większej korekty.

    pozdr.
    sys29

  • 7. Data: 2009-07-24 11:14:49
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    out

  • 8. Data: 2009-07-24 11:24:04
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Dars pisze:
    > out

    Czekamy na następnego samotnego niedźwiedzia w walce ze wściekłymi bykami :)

    Delphino, wystąp? ;)

  • 9. Data: 2009-07-24 11:47:20
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "iktorn" <n...@e...com> wrote in message

    > Czekamy na następnego samotnego niedźwiedzia w walce ze wściekłymi bykami
    > :)
    >
    > Delphino, wystąp? ;)

    no ja tu widze jednego wściekłego byka, ale za to z mocnym łańcuchem i
    jeszcze mocniejszym batem przy dupie...
    w tej chwili akurat bat jest w mocno w uzyciu...
    Kto trzyma bat to chyba każdy wie :), byka chyba też nie trzeba przedstawiać
    :).

    Jak to powiedział Gasparino ostatnio: " Morgan Stanley just simply does not
    get it" jak wywalił strate za Q2 zamiast 3,5 milarda zysku jak jego
    koledzy... z innej szajki.

    george

  • 10. Data: 2009-07-24 15:53:03
    Od: "marzena" <m...@g...com>