  • 11. Data: 2008-01-18 10:31:36
    Temat: Re: Kto oprócz Getin daje kredyt pod własną hipoteke
    Od: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl>

    > ZTCW wszystkie lub prawie wszystkie...

    Taaaak ? ale mi nie chodzi o porzyczke hipoteczną,tylko o kredyt
    hipoteczny gdzie zabezpieczeniem jest nie to mieszkanie,które chce kupić
    tylko te które posiadam.Gdyby to było takie proste to bym nie pisał.

    pozdrufka.Krzysiek.B

  • 12. Data: 2008-01-18 12:04:13
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Rozumiem, o czym piszesz.
    O ile praktycznie kazdy bank przyjmuje PRZEJSCIOWE zabezpieczenie na innej
    nieruchomości - do czasu ustanowienia KW w
    nowobudowanej - to niektóre mogą nie chcieć mieć takiego zabezpiecenia na stałe.
    Spróbuj jeszcze NyKredit (ale nie ma franciszków) i BPH BH (bank hipoteczny, nie myl
    ze "zwykłym" bph pbk) - obydwa
    chyba tylko przez posredników, np. (Open Finance czy Money Expert).
    A ,i ponoć Noblebank (ten sam właściciel co Open F.)
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2008-01-18 12:26:29
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    Krzysiek.B <k...@p...onet.pl> popełnił(a):

> [...]
    > hipoteczny gdzie zabezpieczeniem jest nie to mieszkanie,które chce
    > kupić tylko te które posiadam.Gdyby to było takie proste to bym nie

    Kurcze, pierwszy bank z brzegu. PKO BP. Cyt. z www -
    http://www.tinyurl.pl/?qPcXdvSg
    "Zabezpieczeniem kredytu jest __hipoteka na finansowanej lub innej
    nieruchomości__. Jest to zabezpieczenie docelowe, jednak do czasu uzyskania
    prawomocnego wpisu hipoteki zabezpieczeniem kredytu może być: weksel,
    poręczenie, inne formy zabezpieczenia akceptowane przez Bank.

    Idąc dalej - ściągam wniosek o kredyt, a tam stoi w pkt 7 jeden z podpunktów
    "Zabezpieczenie na innej nieruchomości wnioskodawcy" itd.

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną

  • 14. Data: 2008-01-18 20:16:34
    Od: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Idąc dalej - ściągam wniosek o kredyt, a tam stoi w pkt 7 jeden z podpunktów
    > "Zabezpieczenie na innej nieruchomości wnioskodawcy" itd.

    A ty dalej nierozumiesz
    -
    -Kolega 666 napisał

    Autor: " 666" <j...@w...eu>

    Dzięki 666 chociarz jeden,który kuma o co chodzi.
    Mieszkanie,które chce kupić niema księgi wieczystej i długo mieć
    niebędzie więc żaden bank
    się na nim niezabezpieczy.
    A oprócz banków,które wymienił kolega 666 ,niechcą dawać kredytu hipotecznego
    pod moje mieszkanie. Czy to jest jasne ?

    pozdrufka.Krzysiek.B

  • 15. Data: 2008-01-18 20:30:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Krzysiek.B pisze:
    [...]

> [...]
    > A oprócz banków,które wymienił kolega 666 ,niechcą dawać kredytu hipotecznego
    > pod moje mieszkanie. Czy to jest jasne ?

    1. Skąd wiesz czy "kolega 666" nie bredzi?
    2. Pytałeś w bankach? Których i co Ci powiedzieli? Bo z przytoczonych
    tutaj stron nic nie ma na temat tego hipoteka na "innej nieruchomości"
    jest "przejściowa"
    3. Czy wszystko nam o tym "swoim obecnym mieszkaniu powiedziałeś" w
    szczególności:
    -forma posiadania: (spółdzielcze lokatorskie, spółdzielcze
    własnościowe, własność "hipoteczna")
    - czy nie jest obciążone hipoteką

    KJ

  • 16. Data: 2008-01-18 20:44:09
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

> [...]
    > A oprócz banków,które wymienił kolega 666 ,niechcą dawać kredytu
    > hipotecznego
    > pod moje mieszkanie. Czy to jest jasne ?

    O Matko. To niech nie ma tej KW, przecież jeden z ww. banków zabezpieczy się
    na innej nieruchomości. Po sprawie. Hipoteka będzie w KW innej nieruchmości
    (na stałe), tu nie ma żadnego problemu. Nie będzie to ani pożyczka
    hipoteczna, ani nie będzie to miało związku z zabezpieczeniem przejściowym.

  • 17. Data: 2008-01-19 15:26:55
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Za dużo czytasz ulotek reklamowych.
    JaC

    -----

  • 18. Data: 2008-01-19 19:14:50
    Od: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl>

    > Za dużo czytasz ulotek reklamowych.
    > JaC
    >

    > -----

    > Za dużo czytasz ulotek reklamowych.
    > JaC
    >

    > -----

    Oni chyba tylko czytają ulotki lub chodzą po internecie.

    1. Skąd wiesz czy "kolega 666" nie bredzi?

    Nie bredzi,co więcej,wie o co chodzi.

    2. Pytałeś w bankach? Których i co Ci powiedzieli? Bo z przytoczonych
    tutaj stron nic nie ma na temat tego hipoteka na "innej nieruchomości"
    jest "przejściowa

    Otóż kolego Kamilu,pytałem,chodziłem i dzwoniłem,a na stronach,to możesz sobie
    sprawdzać do woli.

[...]

    W pierwszym poście,może nie zbyt jasno.Własnościowe hipoteczne,czyściutkie jak
    łza (prawnie oczywiście)
    Dzwoniłem wczoraj do BPH hipoteczny, dają,ale nie stety troche mi brakuje
    róznicy w cenie miedzy moim mieszkaniem, atym ,które chce kupic,żeby brać we
    frankach,a w zł jest 800zł ! różnicy na jednej racie.Zobaczymy co dalej.

    pozdrufka.Krzysiek.B

  • 19. Data: 2008-01-19 19:37:48
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Za dużo czytasz ulotek reklamowych.
    > JaC

    Jasne, tak sobie myśl :) Pojęcia nie masz kim jestem i co wiem.
    Jeżeli ty i Krzysiek.B chcecie sobie sztucznie stwarzać problemy, to proszę
    bardzo.

  • 20. Data: 2008-01-19 22:37:01
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Jestes nikim - już nie zyjesz.....