  • 21. Data: 2008-01-20 18:16:07
    Temat: Re: Kto oprócz Getin daje kredyt pod własną hipoteke
    Od: "Grzegorz Hul" <g.hul[wytnij]@o2.pl>

    cha cha ależ on żyje, tyle, że drugi raz :)

    Grzegorz Hul
    --------------------
    szukasz kredytu hipotecznego
    - zapraszam na moją stronę:
    http://finance4u.com.pl

  • 22. Data: 2008-01-20 21:39:49
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Co to za życie, jeśli nie może na swoją twarz w lustrze patrzeć.
    ;-)
    JaC

    -----

  • 23. Data: 2008-01-22 09:26:42
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    Krzysiek.B <k...@p...onet.pl> popełnił(a):

    > 2. Pytałeś w bankach? Których i co Ci powiedzieli? Bo z przytoczonych
    > tutaj stron nic nie ma na temat tego hipoteka na "innej nieruchomości"
    > jest "przejściowa
    >
    > Otóż kolego Kamilu,pytałem,chodziłem i dzwoniłem,a na stronach,to
    > możesz sobie sprawdzać do woli.

    Dobrze. Podziel się więc informacją - jaka była przyczyna odmowy?

    > 3. Czy wszystko nam o tym "swoim obecnym mieszkaniu powiedziałeś" w
    > szczególności:
    > -forma posiadania: (spółdzielcze lokatorskie, spółdzielcze
    > własnościowe, własność "hipoteczna")
    > - czy nie jest obciążone hipoteką
    >
    > W pierwszym poście,może nie zbyt jasno.Własnościowe
    > hipoteczne,czyściutkie jak łza (prawnie oczywiście)
    > Dzwoniłem wczoraj do BPH hipoteczny, dają,ale nie stety troche mi
    > brakuje róznicy w cenie miedzy moim mieszkaniem, atym ,które chce
    > kupic,żeby brać we frankach,a w zł jest 800zł ! różnicy na jednej
    > racie.Zobaczymy co dalej.

    Czyli rozumiem, że wartość mieszkania posiadanego jest o wiele niższa niż
    mieszkania, które planujesz zakupić?

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną

  • 24. Data: 2008-01-22 13:19:34
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Niekoniecznie, bank często uwzglednia do zabezpieczenia tylko jakiś procent wartości
    lokalu wycenionej przez
    rzeczoznawcę (przykładowo 60%).
    Innymi słowy nieruchomość "stara" powinna być sporo droższa niż zaciągany
    kredyt/pożyczka na nieruchomość "nową".
    JaC
    PS. Ty doradzasz, czy sie pytasz, bo jakby role Ci się myliły??

    -----

  • 25. Data: 2008-01-22 13:48:48
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    666 <j...@w...eu> popełnił(a):

> [...]
    > Innymi słowy nieruchomość "stara" powinna być sporo droższa niż
    > zaciągany kredyt/pożyczka na nieruchomość "nową". JaC

    Do tego właśnie piję i czekam na odpowiedź Krzyśka.B odnośnie drugiego
    pytania, jaka była przyczyna odmowy? Nie, bo banki nie honorują tego typu
    zabezpieczeń (czyli wasze stanowisko), czy też nie, bo mieszkanie
    "zastawiane" nie spełnia pewnych wymogów określonych przez bank (moje i
    kilku przedpiśców stanowisko). To, że pytanie nie zostało zadane z podaniem
    potrzebnych danych pomijam.

    > PS. Ty doradzasz, czy sie pytasz, bo jakby role Ci się myliły??

    Skądże znowu. Patrz wyżej.

  • 26. Data: 2008-01-22 16:42:48
    Od: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl>

    > 666 <j...@w...eu> popełnił(a):

    Do kolegi Robala i innych zainteresowanych,jestem po kilku rozmowach i?
    Najpierw przypomnienie sprawy
    1)Chce kupić mieszkanie,kóre stanowi 1/6 kamienicy nie posiada KW.i nie będzie
    posiadać w najblizszej przyszłości.
    2) Posiadam własne Hipoteczne nieobciążone,warte więcej około 70 do 100tyś niz
    te,które chce kupić.
    3) Chce kredyt na najlepszych warunkach.
    4)Większość banków NIEudziela kredytów hipotecznych na innej nieruchomosci niż
    ta kupowana.Mówie to po rozmowach z Expanderem z Open finance.
    Nie pytajcie mnie dlaczego.Jedyne co udało mi się dowiedzieć to to,że uznają to
    za zakup na dowolny cel.I to już nazywa pożyczka Hipoteczna.
    Jak tak pomyśleć,to można sobie wyobrazić sytuacje,gdzie ja dogaduje się z
    kimś od którego kupuje mieszkanie i biorę tę kase do ręki.
    A teraz te,które dają,inaczej te ,które ja znalazłem.
    1)Expander nic,może konsultant był słaby,ale wątpie,przecież to ich interes.
    2) Dom Bank czyli Getin Bank,potrzebna duuuża zdolność na Franki,rata w zł duża
    3) BPH Hipoteczny, na Franki potrzebna duża rónica wartości nieruchomości
    zastwianej nad kupowaną, złotówki nieopłacalne.
    4) Po rozmowie w Open Finace,NYkredit,daje,ale są to pożyczki
    hipoteczne,niemylić z kredytami, tylko złotówki,ale nie jest żle.
    Noble Bank a dokładniej ich odddział Metro bank,można Franki i złotówki nie jest
    żle.
    To tyle,przepraszam,że tak rozwlekle,ale chciałem,wyrazić sie w miare jasno.

    Pozdrufka.Krzysiek.B

  • 27. Data: 2008-01-22 16:58:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Krzysiek.B pisze:

    > Do kolegi Robala i innych zainteresowanych,jestem po kilku rozmowach i?
    > Najpierw przypomnienie sprawy

    Czy rozmawiałeś _bezpośrednio_ w bankach? Bo z tego opisu wynika, że,
    niw wiedzieć, czemu ograniczyłeś się do pośredników.
    KJ

  • 28. Data: 2008-01-22 17:16:40
    Od: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl>

    > Czy rozmawiałeś _bezpośrednio_ w bankach? Bo z tego opisu wynika, że,
    > niw wiedzieć, czemu ograniczyłeś się do pośredników.
    > KJ
    Z Getin i z BpH.
    Myślisz,że mam większą siłe przebicia,ale jak tak mówisz to może sprubóje
    jak czas pozwoli.
    Pozdrufka.Krzysiek.B

  • 29. Data: 2008-01-22 17:26:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Krzysiek.B pisze:

    > Z Getin i z BpH.
    > Myślisz,że mam większą siłe przebicia,ale jak tak mówisz to może sprubóje

    Tu nie chodzi o siłę przebicia, tylko o kompetencję pośredników.
    NIestety ja i moi znajomi mamy po prostu złe doświadczenia. I najlepiej
    wychodzili Ci którzy *samodzielnie* załatwiali kredyt równolegle 2-3
    bankach i z przedstawionych propozycji wybierali najlepszą dla siebie.

    KJ

  • 30. Data: 2008-01-22 22:12:07
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    No i jeszcze Santander, musisz mieć co najmniej 30% wkładu własnego.
    JaC

    -----