  • 1. Data: 2008-01-17 11:57:06
    Temat: Kto oprócz Getin daje kredyt pod własną hipoteke
    Od: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl>

    Witam,jeżeli pytanie niedawno było to przepraszam,ale nie mogę odszukać.
    Pytanie jak w temacie.
    Czy oprócz Dom banku (Getin Banku) daje ktoś kredyt pod własną hipoteke.
    Czyli na tą którą posiadam,a nie którą chce kupić.
    Chodzi o kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego,hipoteka na mieszkaniu
    własnościowym hipotecznym.

    z góry bardzo dziękuje.

    Krzysiek.B

  • 2. Data: 2008-01-17 15:43:35
    Od: PARKER <a...@n...pl>

    Dnia 2008-01-17 12:57, Użytkownik Krzysiek.B napisał:
> [...]
    > Czyli na tą którą posiadam,a nie którą chce kupić.
    > Chodzi o kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego,hipoteka na mieszkaniu

    Santander ale ma mase ukrytych dodatkowych opłat jak ubezpiecznia itp ...

  • 3. Data: 2008-01-17 16:06:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 17 Jan 2008 12:57:06 +0100,
    osoba podpisana: Krzysiek.B <k...@p...onet.pl>
    napisała:
> [...]
    > Czyli na tą którą posiadam,a nie którą chce kupić.
    > Chodzi o kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego,hipoteka na mieszkaniu
    Jeśli dobrze zrozumiałem co napisałeś - to chyba większość.

    Tylko musisz to zaznaczyć przy rozmowie z pracownikiem banku.
    KJ

    > z góry bardzo dziękuje.
    >
    > Krzysiek.B

    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 4. Data: 2008-01-17 17:32:10
    Od: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl>

    > Dnia  17 Jan 2008 12:57:06 +0100,
    > osoba podpisana: Krzysiek.B <k...@p...onet.pl>
    > Jeśli dobrze zrozumiałem co napisałeś - to chyba większość.

    No właśnie nie np. w Expanderze żaden

    pozdrufka.Krzysiek.B

  • 5. Data: 2008-01-17 18:02:31
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Krzysiek.B wrote:
> [...]
    > Czyli na tą którą posiadam,a nie którą chce kupić.
    > Chodzi o kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego,hipoteka na mieszkaniu

    Deutsche Bank. OIDP to nawet stawiali swego czasu taki wymog przy
    kombinacji waluta/100% kredytowania/30 lat albo podobnej.

    Wwieslaw

  • 6. Data: 2008-01-17 19:29:38
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > No właśnie nie np. w Expanderze żaden
    >
    > pozdrufka.Krzysiek.B

    Albo źle cię zrozumieli, albo ci okłamali. Bo np. Millennium czy BZ WBK (oba
    w ofercie Expandera) zabezpieczają się na innej nieruchomości niż ta, którą
    kupujesz na kredyt.

  • 7. Data: 2008-01-17 21:51:25
    Od: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl>

    > Deutsche Bank. OIDP to nawet stawiali swego czasu taki wymog przy
    > kombinacji waluta/100% kredytowania/30 lat albo podobnej.

    Nie wiem w jakim celu mieli by mnie okłamywać(chodzi o post wyżej)
    Jeszcze raz,na mieszkaniu które chce kupić nie można zrobić zabezpieczenia.
    Bank może tylko i wyłączne zabezpieczyć sie na mieszkaniu które posiadam.

    pozdrufka.Krzysiek.B

  • 8. Data: 2008-01-17 22:08:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 17 Jan 2008 22:51:25 +0100,
    napisała:

    > Nie wiem w jakim celu mieli by mnie okłamywać(chodzi o post wyżej)
    > Jeszcze raz,na mieszkaniu które chce kupić nie można zrobić zabezpieczenia.
    > Bank może tylko i wyłączne zabezpieczyć sie na mieszkaniu które posiadam.

    A samemu nie łaska sprawdzić?

    ING:
    http://www3.ing.pl/u235/navi/112176/ingbankmode/true
    "Bank dopuszcza także zabezpieczenie na innej nieruchomości pod
    warunkiem, że należy ona do Kredytobiorcy. "

    Millennium:
    http://www.millenet.pl/kredyty_hipoteczne/chcekredyt
    /kredyt_hipoteczny/
    zakładka "Spłata i zabezpieczenia"

    "UWAGA! Zabezpieczeniem Kredytu Hipotecznego może być inna nieruchomość,
    należąca do Ciebie lub osoby trzeciej."

    BZWBK:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11382
    Podstawowym zabezpieczeniem kredytu jest hipoteka na kredytowanej
    nieruchomości lub innej nieruchomości należącej do
    Kredytobiorcy/Współkredytobiorcy lub osoby, która w formie pisemnego
    oświadczenia woli (druk BZ WBK S.A.) ustanowiła na nieruchomości
    hipotekę w związku z udzielonym przez bank kredytem mieszkaniowym.

    Więc albo jest coś, czego nam nie powiedziałeś, albo trafiłeś na
    niekompetentnego doradcę.

    Może po prostu porozmawiaj w bankach. na jednym doradcy ekspandera świat
    się nie kończy.

    KJ

    > pozdrufka.Krzysiek.B

    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 9. Data: 2008-01-17 22:29:32
    Od: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > niekompetentnego doradcę.
    >
    > Może po prostu porozmawiaj w bankach. na jednym doradcy ekspandera świat

    Masz rację, dzięki podpowiedz.

    pozdrufka.Krzysiek.B

  • 10. Data: 2008-01-17 22:54:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysiek.B pisze:

    > Czy oprócz Dom banku (Getin Banku) daje ktoś kredyt pod własną hipoteke.
    > Czyli na tą którą posiadam,a nie którą chce kupić.

    ZTCW wszystkie lub prawie wszystkie...