  • 11. Data: 2008-12-17 17:55:57
    Temat: Re: Kto pomoze przelac , krotki problem : ROZWIĄZANE
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Pete" <n...@n...com> wrote in message
    news:pqpn16-nf2.ln1@ihal.ma.local.domain...

    > Hmm, czyżby Oanda?
    > Wystarczyło wklepać ten numer w gógla i masz wynik.
    > http://www2.oanda.com/cgi-bin/msgboard/ultimatebb.cg
    i?ubb=get_topic;f=7;t=000646

    No właśnie. Dlaczego @Joanna nie podaje całości?

    Nie dało się, bo nie podałaś numeru konta odbiorcy!!!!

    Wyślij przelew na następujące dane:

    Nazwa odbiorcy: OANDA Corporation
    Numer konta (IBAN): GB06CHAS60924232282903
    SWIFT: CHASGB2L
    Tytuł przelewu: (Imię i nazwisko oraz numer konta FXTrade)

    Na pewno dojdzie.

    k.

  • 12. Data: 2008-12-17 18:20:00
    Temat: Re: Kto pomoze przelac , krotki problem .
    Od: "Joanna" <a...@g...com>

    Bardzo dziekuje wszystkim za tak szybka pomoc .
    Jezeli zle zrozumialam to prosze poprawcie mnie :
    Z tej listy (jakis rebus czy cus ) jaka otrzymalam :
    Bank: JP Morgan AG, Frankfurt
    Bank Address: Junghofstrasse 14, Frankfurt, Germany
    Bank SWIFT Code: CHASDEFX
    Bank Account Name: JPMORGAN CHASE BANK, N.A. LONDON (SWIFT: CHASGB2L)
    Account Number: 6231400604

    In the additional instructions field, you must include:

    For Further Credit to
    Account Name: OANDA Corporation
    Account Number: 32282903 OR IBAN: GB06CHAS60924232282903 (Final
    beneficiary)
    -----
    Mam wybrac tylko :

    Nazwa odbiorcy : Oanda Corporation
    Numer Konta : GB06CHAS60924232282903
    SWIFT : CHASGB2L
    Nazwa Banku : JPMORGAN CHASE BANK, N.A. LONDON

    ??
    Bardzo to dziwne i skomplikowane dla mnie :):)

    Pozdrawiam
    Joanna

  • 13. Data: 2008-12-17 18:22:17
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Witam .
    > Mam przeslac pieniadze do banku JP Morgan w Frankfurcie na podany Account
    > Number : 6231400604 .
    > Pracownica banku nie chce przyjac zlecenia bo uwaza , ze ten numer jest za
    > krotki .
    > Mam jeszcze SWIFT tego banku : CHASDEFX .
    > Czy ten SWIFT trzeba jakos polaczyc z numerem konta ? Bardzo prosze o pomoc

    Te dane są niekompletne. Potrzeba jeszcze tzw. BLZ, czyli Bankleitzahl,
    po naszemu numer rozliczeniowy banku. Z BLZ i Account Number (po
    niemiecku Kontonummer) da się od biedy złożyć IBAN, tylko będzie brak
    liczby kontrolnej, którą można wyliczyć.

    Ale lepiej poprosić o pełny IBAN.

    A Niemcy już tacy konserwatywni są i uzyskanie IBANu to generalnie
    problem. Ba, nawet czasem zupełnie nie wiedzą, co to jest.

    Grzexs

  • 14. Data: 2008-12-17 20:39:48
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    www.bankkontoexperte.de

    -----

  • 15. Data: 2008-12-18 00:59:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Joanna wrote:

> [...]
    >
    > Pracownica banku spoldzielczego robi dziwne miny .
    > Czy na podstawie tego mozna przelac pieniadze , czy koniecznie musze zdobyc

    wygląda na to, że z formatu DEkk BBBB BBBB CCCC CCCC CC masz tą część C.
    Cześć B to numer oddziału, który pewnie da się skądś wytrzasnąć, znając
    nazwę banku i adres ale w sumie to nie jest zadanie pani w banku.
    Zwróć się o pełny numer rachunku.

  • 16. Data: 2008-12-18 11:54:06
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    -----

  • 17. Data: 2008-12-18 17:58:07
    Od: "Joanna" <a...@g...com>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Numer konta (IBAN): GB06CHAS60924232282903
    > SWIFT: CHASGB2L
    > Tytuł przelewu: (Imię i nazwisko oraz numer konta FXTrade)

    Skorzystalam z porad .
    Dzis przed godz. 11 rano zlozylam zlecenie przelewu , na te dane , w moim
    wiejskim Banku Spoldzielczym i zdumiona o 18.15 zobaczylam pieniadze na
    koncie Oandy .

    Jeszcze raz slicznie dziekuje wszystkim za pomoc . Bylo to dla mnie bardzo
    skomplikowane .

    Pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat
    Joanna

    P.S.
    Czy to jest jakis rekord szybkosci Banku czy moze tak Banki dzialaja ? :)

  • 18. Data: 2008-12-18 19:03:31
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Joanna pisze:

    > Dzis przed godz. 11 rano zlozylam zlecenie przelewu , na te dane , w moim
    > wiejskim Banku Spoldzielczym i zdumiona o 18.15 zobaczylam pieniadze na
    > koncie Oandy .

    łał - coz to za bank spoldzielczy ? to nie mogl byc ani SWIFT ani SEPA...
    --
    pozdrawiam,
    Dan the Man

  • 19. Data: 2008-12-18 19:16:08
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Joanna" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Skorzystalam z porad .
    > Dzis przed godz. 11 rano zlozylam zlecenie przelewu , na te dane , w moim
    > wiejskim Banku Spoldzielczym i zdumiona o 18.15 zobaczylam pieniadze na
    > koncie Oandy .

    Łomatko, chcę konto w tym banku spółdzielczym. A możesz napisać ile wyniosła
    prowizja? I czy w zleceniu w adnotacjach wpisywałaś coś w rodzaju /EXE/ oraz
    /DBB/ ?

    marekz

  • 20. Data: 2008-12-18 19:17:29
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Dannyboy" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > łał - coz to za bank spoldzielczy ? to nie mogl byc ani SWIFT ani SEPA...

    Nie no, to musiał być SWIFT. Bo co innego?

    marekz