  • 1. Data: 2006-05-11 09:24:45
    Temat: Kto refinansował kredyt mieszkaniowy ?
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    Witam,

    Czy ktoś przerabiał ten temat? Refinansuję kredyt w BPH i jest dziwna
    sytuacja. Mój nowy bank twierdzi, że pieniądze wysłał w poniedziałek
    rano oczywiście ze sporą nawiązką. Dzisiaj rano nadal na koncie w BPH saldo
    kredytu nie spadło do zera. Pobrano tylko część kapitałową, ale nie
    obciążono mojego rachunku ROR z tego tytułu. Odsetek też nie pobrano. Czy
    ktoś się domyśla o co chodzi? Jak ogólnie wygląda procedura refinansowania.
    Co z nadpłatą śodków?

    Pzdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2006-05-11 17:43:58
    Temat: Re: Kto refinansował kredyt mieszkaniowy ?
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

> [...]
    > obciążono mojego rachunku ROR z tego tytułu. Odsetek też nie pobrano. Czy
    > ktoś się domyśla o co chodzi? Jak ogólnie wygląda procedura

    A dlaczego nie poszłes do banku się spytać?
    Najprawdopodobnie pieniadze są "zawieszone". O spłacie musisz poinformować
    bank - choćby ustnie. Wtedy rozliczą Ci kredyt.

    Darek