  • 11. Data: 2004-05-28 16:42:29
    Temat: Re: Kto winny INTELIGO czy Agencja PKO BP
    Od: "John Kowalsski" <j...@o...pl>

    Inteligo???

    > Chyba ty sam, skoro korzystasz z pośrednictwa agencji.

    Pieniądze dotarły na konto po 45 godzinach :-). Trochę za długo jak na
    elixir ale co zrobić

    Z agencji korzystam z dwóch powodów:
    1. brak prowizji przy wpłacie na Inteligo.
    2. agencja mieści się pod moim mieszkaniem. Nie będę chyba gonił na drugi
    koniec miasta by wpłacić kilka złotych.

  • 12. Data: 2004-05-28 17:00:56
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > 2. agencja mieści się pod moim mieszkaniem. Nie będę chyba gonił na drugi
    > koniec miasta by wpłacić kilka złotych.

    Ja mam identycznie. I dlatego musisz być świadomy tych minusów :)
    --
    ---
    Pozdrawiam