  • 1. Data: 2008-11-16 13:48:42
    Temat: Ktora firma platnosci
    Od: WW3 <w...@2...net>

    Witam

    Szukam firmy do obslugi platnosci online ktora:

    Obsluzy Vise/MC/Amex.
    Umozliwi mi stworzenie wlasnego formularza do obslugi platnosci a nie
    przejscie przez standardowe formularze.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-11-16 14:45:18
    Temat: Re: Ktora firma platnosci
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    WW3 <w...@2...net> wrote:

    > Obsluzy Vise/MC/Amex.
    > Umozliwi mi stworzenie wlasnego formularza do obslugi platnosci a nie
    > przejscie przez standardowe formularze.

    Chyba nie znajdziesz takiego posrednika, ktory pozwoli by klient podawal
    numer karty bankowej na Twojej stronie a nie na jego stronie.

    a.

  • 3. Data: 2008-11-16 15:16:31
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    WW3 wrote:
> [...]
    >
    > Obsluzy Vise/MC/Amex.
    > Umozliwi mi stworzenie wlasnego formularza do obslugi platnosci a nie

    zobacz PayPal, chyba jest opcja - szczegolnie formularz u ciebie ale nie wiem,
    moze sie myle. Tak czy siak oprocz PayPal to na pewno nie inna Polska firma.
    PayPal ma tez AmEX ale z hameryki...

  • 4. Data: 2008-11-16 19:04:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    w...@a...pl (Wemif) writes:

    > Chyba nie znajdziesz takiego posrednika, ktory pozwoli by klient podawal
    > numer karty bankowej na Twojej stronie a nie na jego stronie.

    Oczywiscie ze znajdzie, to zadna magia.

    Podawanie CC# na stronie acquirera jest (podobno) efektem zachowan
    klientow, nie samych organizacji. Zreszta, myslisz ze sklep
    internetowy jest mniej wiarygodny niz kasjer w jakiejs Biedronce?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2008-11-16 19:05:53
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    WW3 pisze:
> [...]
    >
    > Obsluzy Vise/MC/Amex.
    > Umozliwi mi stworzenie wlasnego formularza do obslugi platnosci a nie

    Polcard pozwala na pewne dopasowanie formularza, ale oidp możesz tylko
    podmienić css na swoje.

  • 6. Data: 2008-11-16 19:16:59
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:
    > Podawanie CC# na stronie acquirera jest (podobno) efektem zachowan
    > klientow, nie samych organizacji. Zreszta, myslisz ze sklep
    > internetowy jest mniej wiarygodny niz kasjer w jakiejs Biedronce?

    Przyklad ci nie wyszedl, bo te Biedronki które znam nie przyjmuja kart :-)