  • 11. Data: 2010-03-04 15:43:46
    Temat: Re: Które pierwsze zostaną sprzedane?
    Od: "Gizayer" <G...@n...pl>

    > Po modyfikacji limitu wyganiają cie na koniec kolejki czy jednak nie?

    nie mam na myśli limitu aktywacji tylko samą modyfikacje ceny

    Pozdr.

  • 12. Data: 2010-03-04 15:50:26
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Gizayer wrote:

    > nie mam na myśli limitu aktywacji tylko samą modyfikacje ceny
    >
    > Pozdr.

    Zmiana limitu powoduje przejście z kolejki z poziomu, który opuszczasz i
    przejście na koniec kolejki na poziomie, na który przechodzisz.

  • 13. Data: 2010-03-04 16:19:13
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Zlecenie z limitem aktywacji pojawia się w kolejce dopiero wtedy gdy
    > zostanie zaktywowane i przekształci się w zlecenie z limitem lub pkc, jak
    > Twoim przypadku. Po zaktywowaniu wpada na koniec kolejki na danym poziomie
    > lub na koniec kolejki zleceń pkc, jak w Twoim przypadku. Czyli zmiana
    > poziomu limitu aktywacji nie ma na nic wpływu. Zmieniasz tylko kolejkę z
    > jednego poziomu na drugi. Ewentualnie możesz zmienić przyszłą kolejkę
    > dłuższą na krótszą lub odwrotnie.

    Dziekuje za wyjasnienie i potwierdzenie moich przypuszczen.

    To jeszcze gwoli scislosci. Piszesz, ze zlecenie z limitem aktywacji pojawia
    sie w kolejsce dopiero wtedy, gdy zostanie zaktywowane. To co sie dzieje w
    przypadku, jesli jest iles tam zlecen PKC z takim samym limitem aktywacji?
    Mimo, ze nie sa aktywowane chyba tez "stoja" w kolejce i pierwszenstwo
    wykonania maja te zlozone wczesniej?

    Pozdrawiam

    Darek

  • 14. Data: 2010-03-04 19:06:37
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    DJ wrote:

> [...]
    > aktywacji? Mimo, ze nie sa aktywowane chyba tez "stoja" w kolejce i
    > pierwszenstwo wykonania maja te zlozone wczesniej?

    Tego nie wiem na pewno ale ponieważ głównym kryterium na parowanie zleceń na
    giełdzie jest obrót, a ustawiania kolejek to czas, to przypuszczam, ze na
    każdym poziomie aktywacji stoi kolejka ustawiona w/g czasu do spustu
    aktywacji. Aktywacja odbywa się z prędkością działania procesora komputera
    który to obsługuje wiec to jakby nie ma znaczenia. Sądzę, że to jakieś
    milisekundy, ale oczywiście jakaś kolejność być musi.