  • 11. Data: 2009-10-30 07:11:47
    Temat: Re: Który IKE najtańszy?
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w wiadomości
    news:hccu23$l9p$2@news.interia.pl...
    > "marko1a" news:hccman$1hg9$1@news2.ipartners.pl

    > zalatwiania.
    >
    > ? To procedura otwierania nie trwa juz jeden dzien? :)

    Nie chciało mi się iść do centrali więc udałem się tuz obok do oddziału. Miła
    pani nie miała jeszcze takiego przypadku i poinformowała że najpierw musi
    zasięgnąć informacji, wydrukuje odpowiednie formularze i zadzwoni.

    Marek

  • 12. Data: 2009-10-30 07:23:11
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    > Nie chciało mi się iść do centrali więc udałem się tuz obok do oddziału.
    > Miła pani nie miała jeszcze takiego przypadku i poinformowała że najpierw
    > musi zasięgnąć informacji, wydrukuje odpowiednie formularze i zadzwoni.

    Koledze taka niekumata pani najpierw otworzyła zwykły rachunek do zakupu
    obligacji :).
    Mnie inna otworzyła IKE po dłuższym tłumaczeniu, ale jako nowe bez opcji
    transferu, gdzie było oświadczenie, że nie posiadam IKE. Więc uważaj :)

  • 13. Data: 2009-10-30 08:26:59
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mnie inna otworzyła IKE po dłuższym tłumaczeniu, ale jako nowe bez opcji
    > transferu, gdzie było oświadczenie, że nie posiadam IKE. Więc uważaj :)

    Wyraznie wskazałem że dokonany będzie transfer z PFE. Zanotowała.

    Marek

  • 14. Data: 2009-10-30 11:12:02
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>