  • 1. Data: 2008-04-05 20:23:50
    Temat: Ktory bank czynny w niedziele?
    Od: "Tk" <_...@t...pl>

    Witam, potrzebuje wyplacic dosc znaczna sume z rachunku w mBanku,
    mBank oczywiscie nie przewiduje takiej mozliwosci i odeslal mnie do
    konkurencji.
    Poszukuje oddzialu banku ktory pracuje w niedziele i obsluguje wyplate
    srodkow
    poprzez karte Visa, moze ktos juz korzystal z takiej mozliwosci?
    Pozdrawiam, TK

  • 2. Data: 2008-04-05 20:28:32
    Temat: Re: Ktory bank czynny w niedziele?
    Od: "Tk" <_...@t...pl>

    20.000 , tyle to chyba w byle bankomacie jest. Niestety limit do 5.000
    Pozdr, TK

  • 3. Data: 2008-04-05 20:33:00
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 4. Data: 2008-04-05 20:38:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Tk"
    > 20.000 , tyle to chyba w byle bankomacie jest. Niestety limit do 5.000
    > Pozdr, TK

    oddzialy bankow w centrach handlowych sa czynne w soboty
    to moze i w niedziele - nie wiem, bo w niedziele nie sprawdzalem
    *** blad ***

  • 5. Data: 2008-04-05 20:44:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Kwi, 22:38, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
    > Użytkownik "Tk"

    > oddzialy bankow w centrach handlowych sa czynne w soboty
    > to moze i w niedziele - nie wiem, bo w niedziele nie sprawdzalem

    Ale czy maja kasy do wyplaty?
    Obawiam sie, ze najwyzej obsluguja wplaty a do wyplat bankomat.

    Gdyby do tego ekonta byla jeszcze karta i drugie konto z karta ( izzy
    lub emax ) , to daloby sie przeczucic 10k na dodatkowe konto i
    wyplacic kazda karta po 5k przed polnoca w sobote i ponowic juz w
    niedziele.

  • 6. Data: 2008-04-05 20:48:04
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Tk <_...@t...pl> wrote:
> [...]
    > konkurencji. Poszukuje oddzialu banku ktory pracuje w niedziele i
    > obsluguje wyplate srodkow poprzez karte Visa, moze ktos juz korzystal

    Teraz w placówkach Poczty Polskiej są terminale i można wypłacać z
    karty, i są niektóre czynne w niedzielę. Niektóre kantory oferują też
    wypłaty z kart.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 7. Data: 2008-04-05 21:12:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Kwi, 22:48, Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:

    > Teraz w placówkach Poczty Polskiej są terminale i można wypłacać z
    > karty, i są niektóre czynne w niedzielę.

    Ale jest to traktowane jak wyplata z bankomatu obcego i sa te same
    limity karty.

  • 8. Data: 2008-04-05 21:44:51
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > Ale jest to traktowane jak wyplata z bankomatu obcego i sa te same
    > limity karty.

    Nie, jest traktowane jak wypłata gotówki w oddziale obcego banku, i na
    to jest osobne ustawienie limitu, i można go ustawić dowolnie duży, w
    przeciwieństwie do limitu wypłat w bankomatach, który można ustawić na
    max 5000. Jak masz konto w mBanku to wejdź w menu o parametrach karty i
    pogrzeb to zobaczysz.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 9. Data: 2008-04-05 22:15:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Kwi, 23:44, Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:

> [...]
    > przeciwieństwie do limitu wypłat w bankomatach, który można ustawić na
    > max 5000. Jak masz konto w mBanku to wejdź w menu o parametrach karty i

    http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=F
    inanse&F=WyplataGotowki

    Wypłata gotówki - usługa umożliwiająca wypłatę gotówki z bankowej
    karty elektronicznej przy pomocy terminali POS znajdujących się w
    okienkach w urzędach pocztowych. Klient w jednym miejscu ma możliwość
    wypłaty gotówki oraz dokonania wpłaty na rachunek bankowy (np. opłata
    rachunków) czy tez kupno innych usług Poczty Polskiej.

    Za wypłatę gotówki za pomocą kart płatniczych Poczta Polska nie
    pobiera żadnych opłat z tym związanych. Klient płaci jedynie prowizję
    zgodną z taryfą opłat i prowizji banku wydawcy karty. Poczta Polska
    obsługuje wszystkie karty płatnicze systemów VISA i Master Card.
    Maksymalny limit wypłaty gotówki w Urzędach pocztowych wynosi 5000 zł
    (nie więcej jednak niż limit wypłaty gotówki ustalony dla konkretnej
    karty płatniczej)

  • 10. Data: 2008-04-06 00:22:15
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Maksymalny limit wypłaty gotówki w Urzędach pocztowych wynosi 5000 zł
    > (nie więcej jednak niż limit wypłaty gotówki ustalony dla konkretnej

    Aha, no ale to nie jest "ten sam" limit co limit wypłaty z bankomatu
    obcego, tylko zupełnie inny limit (limit punktu). Poza tym to można
    obejść podejść 4 razy wypłacić po 5k i masz 20k. W ogóle 3 razy, bo
    jedno 5k może wybrać a bankomatu. W najgorszym wypadku w różnych
    urzędach pocztowych, albo przyjść rano, w południe i wieczorem po
    kolejne 5k.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/