  • 1. Data: 2005-09-27 06:58:07
    Temat: Ktory bank da mi najlepszy kredyt hipoteczny?
    Od: "salata" <s...@o...pl>

    Witam i pozdrawiam !

    Chcę zaciągnąć kredyt hipoteczny na zakup domku. Chcę zaciągnąć kredyt w
    wysokości 167 tys zł. tj 49,9 % wartości nieruchomości. Jestem gotowy na ryzyko
    kursowe (CHF). Który bank da mi najlepsze warunki? Ja z żoną mamy umowy o pracę
    na czas nieokreślony i w sumie mamy 3700 netto i jest nas czworo (2+2 dzieci).
    Chodzi mi o najlepsze oprocentowanie, możliwość wcześniejszej spłaty bez opłat
    karnych i jak najniższe prowizje i opłaty. Ile czasu będzie to trwało?

    Z góry serdecznie dziękuję za rzeczową odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-09-27 17:46:49
    Temat: Re: Ktory bank da mi najlepszy kredyt hipoteczny?
    Od: Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Dnia 27-09-2005 o 08:58:07 salata <s...@o...pl> napisał:

> [...]
    > karnych i jak najniższe prowizje i opłaty. Ile czasu będzie to trwało?
    >
    > Z góry serdecznie dziękuję za rzeczową odpowiedź.

    popatrz GE Money, Millenium, Nordea.

    pozdrawiam

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0539-1, 2005-09-27
    Przetestowano na: 2005-09-27 19:46:56