  • 21. Data: 2005-08-31 20:36:42
    Temat: Re: Który bank tak intensywnie szuka pracowników?
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > Nie Crédit Agricole bo oni kupili Lukasa tylko Société Générale.

    Fakt. Sorry za pomyłkę.

    > Kim jest ten EFG? :)

    To grecki bank działający już od ładnych paru lat, ale za późno wszedł do
    Polski i musiał w Polsce zmienić nazwę na EFG Bank (EFG nie ma szans na
    odkupienie od francuzów Eurobanku, poza tym to się nie opłaca ze względu na
    koszty)

  • 22. Data: 2005-08-31 20:39:52
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Wed, 31 Aug 2005 22:36:42 +0200, na pl.biznes.banki, Paweł Nyczaj
    napisał(a):

    > To grecki bank działający już od ładnych paru lat
    [...]
    Ja nie o to pytałem, chciałem zrobić delikatną aluzję do ostatniego słowa
    :)

    pzdr
    konlin

  • 23. Data: 2005-08-31 20:43:45
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > Ja nie o to pytałem, chciałem zrobić delikatną aluzję do ostatniego słowa
    > :)

    No użyłem słowa ?podejżany" w tym sensie, że to niemal na pewno EFG. Nie
    miałem nic złego na myśli.

  • 24. Data: 2005-08-31 20:44:26
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com>

    on Wed, 31 Aug 2005 22:31:57 +0200 "Paweł Nyczaj"
    <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl> wrote:

    > o, witam pana redaktora ;)
    >

    > Nie jestem redaktorem ani w ogóle nie działam w zespole PRNews, ale czytam
    > ich newsletter. PRNews chwali się, że czytają ich szefowie banków i wcale
    > temu się nie dziwię, bo widać, że ludzie z PRNews mają dojścia w środowisku
    > bankowym (w każdym razie mam takie uzasadnione wrażenie).

    no, gratuluję poczucia humoru, przy okazji również umiejętności cytowania.

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066
    001 > KMFDM RADIO S/N: 0x00000060

  • 25. Data: 2005-09-01 11:28:50
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Paweł Nyczaj napisał(a):

    > No użyłem słowa ?podejżany" w tym sensie, że to niemal na pewno EFG. Nie
    > miałem nic złego na myśli.

    Odnoszę niejasne wrażenie, że nie chodziło o merytoryczne uzasadnienie
    słowa "podejżany" (wymawianego tak samo jak słowo "podejrzany"), tylko o
    pisownię właśnie... Nie sądzisz, że to prawdopodobne? ;-) Ale mogę się
    mylić ;-)

    Marek