  • 1. Data: 2004-09-18 20:07:35
    Temat: Który najlepszy bank dla exportera?
    Od: "Tomek" <fantomas80[cut.wytnij]@gazeta.pl>

    Obsługa transakcji zagranicznych, akredytywa itp. Który bank najbardziej
    przyjazny/najtanszy ? Zaczynam DG jako pośrednik handlowy.

    ---

  • 2. Data: 2004-09-19 08:02:15
    Temat: Re: Który najlepszy bank dla exportera?
    Od: "saq" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <fantomas80[cut.wytnij]@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Obsługa transakcji zagranicznych, akredytywa itp. Który bank najbardziej
    > przyjazny/najtanszy ? Zaczynam DG jako pośrednik handlowy.

    warto tez dowiedziec sie o korespondentach banku w kraju ktory Ciebie
    interesuje
    i min./maks. czasie przeplywu srodkow. (ostatnio zmienia sie to chyba
    troche)

    sebastian

  • 3. Data: 2004-09-20 17:08:13
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Obsługa transakcji zagranicznych, akredytywa itp. Który bank najbardziej
    > przyjazny/najtanszy ? Zaczynam DG jako pośrednik handlowy.

    Tego sie nie da jasno powiedziec, ze to bank X, to zalezy od kwot jakimi obracasz,
    waluty, banków, do jakich bedziesz przelewal - robil operacje dokumentowe, od
    waluty. Firma w ktorej pracuje ma rachunek w BRE (spółka akcyjna) i wg mnie to jest
    drogo, ale z kolei pojedyncze operacje liczone oddzielnie sa często w lepszej cenie,
    niz gdzie indziej. Nie ma za to żadnych problemów z wyjaśnianiem płatności, wpływy są
    błyskawicznie księgowane, każda informacja dostepna od ręki ( jak jestes nowy w
    obrocie miedzynarodowym, to to jest bardzo cenna wartość:)

    Obsluga w oddziale w Krakowie - doskonala, tylko ze my sie z nimi prawie nie
    spotykamy, bo po co?:)

    Wojtek