  • 11. Data: 2004-10-20 21:00:41
    Temat: Re: Ktory polski bank jest najpewniejszy?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 20 Oct 2004 21:31:02 +0200, Tom Miskiewicz naskrobał(a):

    > Witam!
    >
    > W ktorym banku w Polsce moja babcia ma sobie zalozyc konto, bo
    > panikuje, ze banki w Polsce plajtuja i ludzie traca oszczednosci?

    przekaż babci że wszystko jedno bo jej grosze fundusz zawsze spłaci nawet w
    razie bankructwa banku.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 12. Data: 2004-10-20 21:15:25
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-20 22:52, kiedy Tom Miskiewicz
    napisał(a) co następuje:

    > Polsce?
    > oczywiscie, ze wszystkie.

    To w takim razie babcia najlepiej wie, który bank jest najlepszy.
    Co wcale nie jest żart. Mając w rodzinie kilka takich przypadków
    zrobiliśmy z onymi deal taki. Trzymają sobie gdzie chcą, ale jak mają
    nadwyżki, to w kwestii lokat, albo innych takich (głównie fundusze
    pieniężne, bo są bardzo ostrożni) zdają się na młodszych członków
    rodziny. Może warto babci zasugerować państwowe obligacje (jeśli ma
    nadwyżki). Bo jak nie ma, to naprawdę, wybór banku nie ma żadnego znaczenia

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 13. Data: 2004-10-20 21:15:26
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Tom Miskiewicz napisał:

    > Polsce?
    >
    > oczywiscie, ze wszystkie.

    To Twoja babcia uzywa zlotego AmExa?

    Bartol

  • 14. Data: 2004-10-20 21:38:30
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Kamil Jonca* napisał(a):

    > W mBanku.

    Babcia i dostęp jedynie przez telefon/Internet? O zgrozo! ;)

    Gree

  • 15. Data: 2004-10-21 11:00:40
    Od: "Tom Miskiewicz" <m...@y...com>

    > To Twoja babcia uzywa zlotego AmExa?

    Nie, babcia ma platynowego

  • 16. Data: 2004-10-21 12:04:08
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Wed, 20 Oct 2004 21:31:02 +0200,
    > osoba podpisana: Tom Miskiewicz <m...@y...com>

    > W mBanku

    O - na przykład. Ten to ma solidne podwaliny. Ale babcia pewno nie
    internetowa ? Jak tak, to zwracam honor a ty pokaż jej kłodkę w 'https' i
    powiedz, że tam będzie miała bezpiecznie, bo wszytsko zamknięte na kluczyk.

    :-)))

    Zeus@@@

  • 17. Data: 2004-10-21 13:27:18
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Nie, babcia ma platynowego

    No to nie dziwie sie, ze nie ma zaufania do zadnego polskiego banku.
    Moze niech zalozy za ganica?

    Bartol

  • 18. Data: 2004-10-21 21:49:14
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Panstwowy - a takim ludzie w slusznym wieku najbardziej wierza - to juz
    > chyba tylko BGZ i ewentualnie Pocztowy zostal ;)

    w 100% własność państwa to chyba tylko b. gospodarstwa krajowego.
    ma zawrotną liczbę 5 (pięciu) bankomatów, w tym żadnego w poznaniu, gdzie
    jest oddział, gdze mam konto i gdzie dowiedziałem się, że cyt. "pinu [do
    VE - przyp. by moi] nie wolno zmieniać bo nie ma takiej możliwości" ;)))
    (po czym zmieniłem go w warszawie za 5 (!) pln)

    karta zresztą bardzo ładna, a co ciekawe - bez hologramu

    zbyszko janke

  • 19. Data: 2004-11-20 12:44:41
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 20 Oct 2004 21:31:02 +0200, "Tom Miskiewicz"
    <m...@y...com> wrote:

    >W ktorym banku w Polsce moja babcia ma sobie zalozyc konto, bo
    >panikuje, ze banki w Polsce plajtuja i ludzie traca oszczednosci?

    w żadnym chyba. Każdy padnie podczas "runu"
    --
    Jarek Andrzejewski