  • 1. Data: 2009-11-26 23:02:27
    Temat: Który z tych banków?
    Od: "Ellesine " <e...@W...gazeta.pl>

    ING, Allior, mBank, PKO BP. Który wybrać do założenia najprościejszego
    (najtańszego) konta osobistego?

  • 2. Data: 2009-11-26 23:06:02
    Temat: Re: Który z tych banków?
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Ellesine pisze:
    > ING, Allior, mBank, PKO BP. Który wybrać do założenia najprościejszego
    > (najtańszego) konta osobistego?

    Sprecyzuj potrzeby :)

    W ciemni doradzilbym Alior z oplata comiesiaczna 3 zl za karte debetowa
    i bezplatnymi przelewami oraz bankomatami, jesli masz w miejscu
    zamieszkania dostep do placowki, na wypadek koniecznosci osobistych
    wplat czy wyplat gotowki.

  • 3. Data: 2009-11-27 11:27:39
    Od: kw <k...@g...com>

    On 27 Lis, 00:02, "Ellesine " <e...@W...gazeta.pl> wrote:
    > ING, Allior, mBank, PKO BP. Który wybrać do założenia najprościejszego
    > (najtańszego) konta osobistego?
    >
    > --

    Alior lub mBank.
    sprecyzuj nieco oczekiwania.

  • 4. Data: 2009-11-27 17:54:16
    Od: "Ellesine " <e...@N...gazeta.pl>

    kw <k...@g...com> napisał(a):

    > Alior lub mBank.
    > sprecyzuj nieco oczekiwania.

    Wpłaty nieregularne, obsługa przez internet, karta bankomatowa, brak opłat za
    prowadzenie.

  • 5. Data: 2009-11-27 17:55:28
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Ellesine " <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hep3o8$i89$...@i...gazeta.pl...

    > Wpłaty nieregularne, obsługa przez internet, karta bankomatowa, brak opłat
    > za
    > prowadzenie.

    mbank

  • 6. Data: 2009-11-27 21:37:48
    Od: Tomasz Kordat <t...@w...peel>

    Ellesine pisze:

    > Wpłaty nieregularne, obsługa przez internet, karta bankomatowa, brak opłat za
    > prowadzenie.
    >

    > Pozdrawiam

    Alior.

    TK

  • 7. Data: 2009-11-28 09:18:20
    Od: "Stiwi" <s...@N...gazeta.pl>

    > ING, Allior, mBank, PKO BP. Który wybrać do założenia najprościejszego
    > (najtańszego) konta osobistego?

    Nie napisałeś, że zależy Ci na bezpłatnej karcie.
    Ja polecam MultiBank, za 25/30pln rocznie (w zależności od typu multikonta) masz
    wypukłą kartę
    Visa Classic do płatności w internecie i z prowizjami takimi jak dla Visy Electron
    (wiele banków
    zdziera niesamowite prowizje od np wypłat z bankomatu za sam fakt, że karta nazywa
    się VC...).
    Prowadzenie konta, przelewy z autoryzacją na SMS bezpłatnie, rachunek oszczędnościowy
    +
    rachunek MultiMax (z możliwościa zakładania lokaty dziennej 4.3%) też bezpłatnie.

    Natomiast jeśli zależy Ci na bezpłatnych wypłatach w okienku, to zdecydowanie
    Eurokonto Net w
    PEKAO SA, z tym że karta kosztuje 2,98pln / miesięcznie, czyli ok 36pln rocznie i
    jest to zwykła
    Maestro bankomatówka, a nie jak w przypadku MultiBanku wypukła karta, którą również
    można
    płacić w necie.

  • 8. Data: 2009-11-28 10:24:33
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Stiwi pisze:

    > Nie napisałeś, że zależy Ci na bezpłatnej karcie.

    Osobiscie nie lubie bankow "zwracajacych" oplaty, bo czesto sa z tym
    problemy - czytam o reklamacjach pomranych mimo spelnienia warunkow oplat.

  • 9. Data: 2009-11-28 10:36:52
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    Ellesine pisze:
    > ING, Allior, mBank, PKO BP. Który wybrać do założenia najprościejszego
    > (najtańszego) konta osobistego?

    Sprawa jest prosta, trzeba poświęcić około 5-10 minut, ściągnąć
    odpowiednie TOiP ze stron i porównać. Jak dla mnie mbank w Twojej
    sytuacji, o ile nie masz parcia na bankomaty. Jeśli planujesz/musisz
    dużo korzystać z obcych bankomatów: Alior.

    --
    Michał

  • 10. Data: 2009-11-28 13:36:54
    Od: "Stiwi" <s...@N...gazeta.pl>

    > Osobiscie nie lubie bankow "zwracajacych" oplaty, bo czesto sa z tym
    > problemy - czytam o reklamacjach pomranych mimo spelnienia warunkow oplat.

    Widzę, że oferte MultiBanku znasz tylko z reklam w tv. MultiBank ma po prostu dwie
    taryfy do każdego
    konta. Comfort i Active. Różnią się one tym, że Comfort jest bezpłatna z nastawieniem
    dla klientów,
    którzy "obsłużą się" online, a mają wysokie opłaty za usługi dokonywane w placówce. A
    Active jest
    płatna, ze zwrotem opłaty po spełnieniu warunków i niższymi prowizjami za czynności
    dokonywane w
    placówce.