  • 21. Data: 2009-07-15 19:28:33
    Temat: Re: Ktoś chce zwinąć mi 2tys. z konta ... jak się obronić?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Remonty PRO wrote:

    > Noooo ... proszę sobie podać rączki Animka i Witek i bądźcie
    > grzeczni :)

    mogę ją co najwyżej wycałować. Niech też coś z tego mam.

  • 22. Data: 2009-07-15 19:57:51
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "witek" news:h3lal4$gh2$1@inews.gazeta.pl

    > mogę ją co najwyżej wycałować. Niech też coś z tego mam.

    Powstaje jednak otwarta kwestia, czy druga strona będzie chciała zaznać
    przyjemności obślinienia swojej łapki? :)

  • 23. Data: 2009-07-15 20:34:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Valdi.Pavlack wrote:
    > "witek" news:h3lal4$gh2$1@inews.gazeta.pl

    > Powstaje jednak otwarta kwestia, czy druga strona będzie chciała zaznać
    > przyjemności obślinienia swojej łapki? :)

    a ja nie mówiłem o łapce :)

  • 24. Data: 2009-07-15 20:40:04
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Remonty PRO pisze:
    > Sorki ale to mój wątek i nie życzę sobie obrażania nikogo.
    >
    > Jeżeli ma ktoś coś ciekawego do powiedzenia w tej sprawie to z chęcią
    > wysłucham ale bez wyzwisk.
    >
    > Noooo ... proszę sobie podać rączki Animka i Witek i bądźcie
    > grzeczni :)

    SQulwysynowi przecież odpowiedziałam, nie Witkowi :-)

    --
    animka

  • 25. Data: 2009-07-15 22:00:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > SQulwysynowi przecież odpowiedziałam, nie Witkowi :-)

    widziałem, że bedzie wolała innego.
    Nie wiem czy się martwić czy się cieszyć.

  • 26. Data: 2009-07-17 21:11:11
    Od: Remonty PRO <r...@g...com>

    W temacie proszę w temacie ;)