  • 1. Data: 2007-08-06 15:44:13
    Temat: Ktoś tu pisał że obsługa w Citi jest na dobrym poziomie?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    W CZERWCU podpisałem umowę o KK w Citi. Karta miała być po 2 tygodniach.
    W połowie lipca dzwonie do citiphone. Jeszcze decyzji nie ma bo umowa
    późno dotarła od konsultanta. No trudno. Pod koniec lipca karty dalej
    nie ma - dzwonię jeszcze raz. Okazało się że na którejś stronie umowy
    brakuje parafki. Bosko. Zajęło im miesiąc czasu żeby do tego dojść.
    Dzisiaj dostałem pismo z "Sekcji Uzupełniania Danych" z informacją że
    dokumenty nie zawierają pełnych informacji i mam się kontaktować
    telefonicznie. Żadnej umowy do uzupełnienia podpisu, tylko jedna kartka
    z niepełną informacją. Pod podanym numerem telefonu najpierw przez 10
    minut nikt nie odbierał słuchawki, później odebrała jakaś kobita - w
    ogóle się nie przedstawiając. Mam iść do oddziału podpisać umowę jeszcze
    raz lub kontaktować się telefonicznie z konsultantką z którą
    podpisywałem umowę za pierwszym razem. Super, przecież ja za każdym
    razem od wszystkich zbieram numery telefonów. Oczywiście tych namiarów
    przez telefon też mi nie podadzą, bo po co. W takim razie ja też nic nie
    podpiszę, bo jak na początku tak traktują klienta to co będzie jak już
    go zdobędą?

    Uff, musiałem się wyżalić.

    A tak dla porównania to w mBanku na którym tu wszyscy psy wieszają
    dostałem KK bez najmniejszych problemów. Co ciekawe przy załatwianiu
    papierków mają tam chyba jakąś rejonizację bo umowę o kredyt odnawialny
    podpisywałem z tą samą osobą, która na dodatek mnie jeszcze pamiętała.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2007-08-06 17:00:11
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Marcin Lubojański pisze:
    > Witam
    > W CZERWCU podpisałem umowę o KK w Citi. Karta miała być po 2 tygodniach.

    Żeby czasem im nie wyszło że jakość obsługi jest za niska to nie podają
    na stronie adresu e-mail pod którym przyjmują jakiekolwiek
    zgłoszenia/reklamacje. Tylko i wyłącznie "poczta z trompkom" ;-/

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 3. Data: 2007-08-06 20:36:05
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Marcin Lubojański" wrote in message

    > Żeby czasem im nie wyszło że jakość obsługi jest za niska to nie podają
    > na stronie adresu e-mail pod którym przyjmują jakiekolwiek
    > zgłoszenia/reklamacje. Tylko i wyłącznie "poczta z trompkom" ;-/

    Ja miałem po dwóch tygodniach od spotkania z doradcą
    swoją BP Gold ze zdjęciem
    a też skladałem pod koniec czerwca
    więc myślę że to ten doradca zawiił

    Odnośnie reklamacji
    na stronie z kontaktem jest napisane "formularz kontaktu"
    http://tiny.pl/5cmr

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2007-08-06 21:23:00
    Od: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>

    On 2007-08-06 17:44:13 +0200, Marcin Lubojański
    <k...@o...pl> said:

    > Uff, musiałem się wyżalić.

    Ja od prawie 2 lat zalatwiam zajecie komornicze na 30,64zl. Trzecie
    podejscie w trakcie.
    --
    Taryk
    Jeszcze nigdy w historii tak wielu nie zameczalo o tak wiele, tak nielicznych.