  • 1. Data: 2009-09-23 09:27:28
    Temat: Kulczyki, gdzie jestescie?
    Od: fatso <f...@n...com>

    Ostatnia szansa kupienia sreber imperialnych z Brazylii na ebayu:
    patrzcie tam item No: 110427565754
    Wartosc, w zlomie, wzrosla juz o 340 funtow od czasu gdy zaczalem wystawiac.
    Co jest do cholery, chcecie Swinskie Ryje darmo ode mnie wyrwac?

    fatso

  • 2. Data: 2009-09-23 11:07:51
    Temat: Re: Kulczyki, gdzie jestescie?
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > wystawiac.
    > Co jest do cholery, chcecie Swinskie Ryje darmo ode mnie wyrwac?

    Ssspierdalaj...
    --
    marfi

  • 3. Data: 2009-09-23 12:58:41
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

> [...]
    > wystawiac.
    > Co jest do cholery, chcecie Swinskie Ryje darmo ode mnie wyrwac?

    Kulczyki i Krauze uwzieli sie wiercic w ziemi i szukac ropy, takze
    podejrzewam ze mialbys szanse z jakas kolekcja wiertel albo mapa terenów
    roponosnych ;-)

  • 4. Data: 2009-09-23 13:12:32
    Od: fatso <f...@n...com>

    Fidelio wrote:
> [...]
    >
    > Kulczyki i Krauze uwzieli sie wiercic w ziemi i szukac ropy, takze
    > podejrzewam ze mialbys szanse z jakas kolekcja wiertel albo mapa

    dziekuje, wole twarde metale.

  • 5. Data: 2009-09-24 04:37:30
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Kulczyki i Krauze uwzieli sie wiercic w ziemi i szukac ropy, takze
    > podejrzewam ze mialbys szanse z jakas kolekcja wiertel albo mapa terenów
    > roponosnych ;-)

    Krauze juz dawno ja ma bo wykupil kika firm w Kazachstanie, ktore wiedzialy
    gdzie wiercic

    Leszek

  • 6. Data: 2009-09-24 08:56:35
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

    > Krauze juz dawno ja ma bo wykupil kika firm w Kazachstanie, ktore
    > wiedzialy gdzie wiercic

    To dlaczego jej nie wydobywa?