  • 21. Data: 2004-01-21 11:20:04
    Temat: Re: Kultura wypowiedzi pracowników mBanku
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:bulmsa$htu$1@news.polbox.pl...
    > _Ja_ bym na miejscu kolegi Inwestora nie opublkował czegoś takiego. _Ja_
    nie
    > wierzę, że to WOjtek.

    Ja wiem na 100%, że to Wojtek.
    Nie pierwszy raz z Nim rozmawiałem na GG!!!
    Jest raczej w 99,99% niemozliwe, żeby ktos się włamał na jego nr GG
    bo skąd by wiedział o czym rozmawialiśmy wczoraj!!!

    > Pozdrawiam
    > KK
    wzajemnie

  • 22. Data: 2004-01-21 11:32:04
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bulef1$2ts$1@news.onet.pl...

    > Z Forum nie korzystam, ale troche szkoda byloby go zamknac. :(

    Zamykanie to wybitnie zły pomysł. IMO wytarczy wprowadzić logowanie, aby
    uprawniało do pisania oraz podzielić forum tematycznie dodając Hydepark do
    luźnych wypowiedzi i wyłonić moderatorów.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 23. Data: 2004-01-21 11:44:55
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Ja wiem na 100%, że to Wojtek.
    > Nie pierwszy raz z Nim rozmawiałem na GG!!!
    > Jest raczej w 99,99% niemozliwe, żeby ktos się włamał na jego nr GG
    > bo skąd by wiedział o czym rozmawialiśmy wczoraj!!!

    IMO trochę się pogrążasz.
    Abstrahując od tego, czy to on, czy nie on był sprawcą wielu ciąż, to widać, że
    była między wami jakaś zażyłość.
    Krótko mówiąc: zrobiłeś świństwo wirtualnemu kumplowi, bo IMO takie teksty
    między kumplami są dopuszczalne (sam wiem jak na siebie bluzgamy w pracy. To
    kwestia raczej konwencji).
    Coś konkretnego chciałeś przez to osiągnąć?

    Jacek

  • 24. Data: 2004-01-21 11:49:24
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

> [...]
    > między kumplami są dopuszczalne (sam wiem jak na siebie bluzgamy w pracy.

    Wyjaśnijmy sobie sprawę raz na zawsze:
    Wojtek Bolanowski nigdy nie był, nie jest i na pewno już nie zostanie MOIM
    KUMPLEM, ZNAJOMYM a zwłaszcza PRZYJACIELEM!!!

    > Coś konkretnego chciałeś przez to osiągnąć?

    Tak - chciałem pokazać, jacy mili i słodko-słowni mogą być pracownicy mający
    kontakt z klientami w mBanku!!!

    > Jacek

    POZDR

  • 25. Data: 2004-01-21 11:52:54
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Wyjaśnijmy sobie sprawę raz na zawsze:
    > Wojtek Bolanowski nigdy nie był, nie jest i na pewno już nie zostanie MOIM
    > KUMPLEM, ZNAJOMYM a zwłaszcza PRZYJACIELEM!!!

    Sądzę, że nawzajem tym bardziej. Panie delikatny.

    > Tak - chciałem pokazać, jacy mili i słodko-słowni mogą być pracownicy mający
    > kontakt z klientami w mBanku!!!

    W prywatnej rozmowie.

    Jacek

  • 26. Data: 2004-01-21 11:54:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Inwestor <i...@N...wp.pl> wrote:
    > Tak - chciałem pokazać, jacy mili i słodko-słowni mogą być pracownicy
    > mający kontakt z klientami w mBanku!!!

    1) cos mu obiecales?
    2) zlamales obietnice?
    3) smiecisz jak smieciles na forum i m.in. z tego powodu Wojtek dazy do jego
    zamkniecia
    4) ujawniles prywatna rozmowe?
    5) Jak widac z niektorymi nie da sie po prosbie... Powinni wyciac twoj IP w
    cholere jak nie potrafisz reagowac na prosby.

  • 27. Data: 2004-01-21 12:31:29
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Inwestor" <i...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
    /ciach/

    Skąd się takie palanty jak Ty biorą? To na zawsze pozostanie dla mnie
    tajemnicą.

  • 28. Data: 2004-01-21 12:33:06
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Przed chwilą wywiązała sie taka oto rozmowa na GG między mną a Wojtkiem
    > Bolanowski (pracownikiem mBanku)
    > (jest to cała rozmowa, beż żadnych skrótów i przeróbek):

    No dobra, ale o co Ci chodzi?
    Masz żal, że Cię zbluzgał i chcesz się "odgryźć"? Czy też może nigdy w życiu
    nie słyszałeś takich słów i się zgorszyłeś? :>>

    Aaa już wiem!!!
    Pracownik banku - wróć - mBanku!, nie ma prawa przeklinać w prywatnych
    rozmowach!!! Noo, to teraz już wszystko jest dla mnie zrozumiałe. Jakby nie
    był pracownikiem mBanku, to luzik - bluzgać mógłby dowoli i do głowy by Ci
    nie przyszło o tym pisać, ale w tej sytuacji uznałeś za konieczne pochwalić
    się tym. Spoko, kumam. :>>

    BTW - sugeruję zaprzestanie kompromitowania się w tak idiotyczny sposób...

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 29. Data: 2004-01-21 12:42:10
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    > Użytkownik "Inwestor" <i...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
    > /ciach/
    >
    > Skąd się takie palanty jak Ty biorą? To na zawsze pozostanie dla mnie
    > tajemnicą.

    Za to ze pracownik banku (prawdopodobnie) okreslil go "głupikiem i kretynem"
    oraz stweirdzil "jeb się chuju" jest palantem????
    ROTFL ;-)))

    pzdr,
    michal

  • 30. Data: 2004-01-21 12:43:17
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Za to ze pracownik banku (prawdopodobnie)

    No właśnie - prawdopodobnie, a gdyby nawet, to ten palant kontekstu
    oczywiście nie zacytuje, bo pewnie nie jest dla niego pochlebny.

    >okreslil go "głupikiem i kretynem"
    > oraz stweirdzil "jeb się chuju" jest palantem????

    Po tym jego wyczynie oraz po tym co wyprawia na forum mbanku też mam ochotę
    tak go nazwać.

    > ROTFL ;-)))

    Mnie to nie śmieszy :-(

    --