  • 61. Data: 2004-01-21 18:46:22
    Temat: Re: Kultura wypowiedzi pracowników mBanku
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > Jakbym czytał niektóre komentarze giełdowe... Dietera ;)

    nie przesadzaj :) w dialogu brakuje pytania "ile kasy mi dzisiaj dałeś"

  • 62. Data: 2004-01-21 20:23:45
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Skąd niby taka Glenn wie gdzie jest prawda?

    Taka Glenn nie wie gdzie jest prawda, tak jak i taki Czytek Newsów również
    nie wie. Taka Glenn wyraża tylko swoją prywatną opinię o zdarzeniu na
    podstawie własnej obserwacji wielokrotnych wypowiedzi obu domniemanych
    rozmówców oraz wyraża również swoją prywatną opinię o tym, co jest "rozmową
    służbową" a co nie. Takie moje "świńskie prawo" ?

    > To co pisze Glenn niczym nie jest uwiarygodnione...

    Jak i to co piszesz również - w tym wzruszająca historia o oddzwanianiu do
    studentów w środku nocy i klientach dzwoniących do serwerowni. Drogi Czytku
    Newsów - najwyraźniej mamy inne zdanie na poruszony temat. Zapewne zgodzisz
    się ze mną, że słowo "inne" nie znaczy to samo co "niewiarygodne" ? No
    chyba, że każdy kto ma inne zdanie niż Ty jest z definicji niewiarygodny
    (co jednakże mogłeś zaznaczyć na wstępie - nie tracilibyśmy czasu :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 63. Data: 2004-01-21 22:23:04
    Od: "S.T." <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Osobnik "Inwestor" <i...@N...wp.pl> napisał:
    > Witam
    >
    > Przed chwilą wywiązała sie taka oto rozmowa na GG między mną a Wojtkiem
    > Bolanowski (pracownikiem mBanku)
    > Bolanowski Wojtek (9:01)
    > jesteś idiotą
    > głupikiem i kretynem
    > skąd się tacy ludzie biorą?!
    > JA (9:01)
    > o co Ci chodzi
    > Bolanowski Wojtek (9:02)
    > jeb się chuju

    Zakładając, że zapis z GG jest autentyczny,
    mamy tu zapis fragmentu prywatnej rozmowy Pawła vel Inwestor vel JA
    z osobą nazwaną przez niego w kontaktach GG jako 'Bolanowski Wojtek'

    Nie ma znaczenia, czy 'Bolanowski Wojtek' to znany pracownik mBanku W.B.
    czy święty tuercki nazwany przez inwestora 'Bolanowski Wojtek'
    Była to prywatna wymiana zdań pomiedzy dwoma osobami
    o poziomie kultury nie wyrastającym ponad przeciętność.

    Natomiast opublikowanie tego zapisu (ze znamiennym tytułem)
    na pbb, na forum mB i jeden Inwestor wie gdzie jeszcze,
    świadczy niestety o trafności użytych w nim epitetów
    wobec autora tego postu.

    St.

  • 64. Data: 2004-01-21 22:58:11
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    > Aaa już wiem!!!
    > Pracownik banku - wróć - mBanku!, nie ma prawa przeklinać w prywatnych
    > rozmowach!!!

    W prywatnych czy jakichkolwiek rozmowach z klientem (nawet potencjalnym)
    oczywiscie ze nie!! Nikt w koncu chyba nie bedzie robil interesow z osoba
    ktora na powitanie powie: "No to co chuju jebany wezmiesz u mnie kredyt czy
    mam ci przypierdolic, hę?", prawda? Nawet jezeli bylaby to prywatna rozmowa
    na nieautoryzowanym kanale dostepu do banku jakim moze byc program
    gadu-gadu;-))

    pzdr,
    michal

  • 65. Data: 2004-01-21 22:58:49
    Od: "michał" <S...@g...pl>

> [...]
    > Była to prywatna wymiana zdań pomiedzy dwoma osobami
    > o poziomie kultury nie wyrastającym ponad przeciętność.

    Jezeli siedzi sie w biurze, w czasie pracy, przy firmowym komputerze, chocby
    na prywatnym numerze gadu-gadu (bo ktos juz tutaj okreslal prywatny gg i
    sluzbowy gg ;-))) i rozmawia z klientem o interesach (bo o takowych
    rzeczach, trzeba zalozyc, moze rozmawiac pracownik banku z
    'Inwestorem'-klientem) - to jest to rozmowa prywatna tak? A czy rozmawiajac
    w autobusie pelnym ludzi z kolega - to tez bedzie rozmowa prywatna? A czy
    wchodzac do banku i chcac zalatwic kredyt uslysze od pracownika jego
    grzeczne "wyjdz stad" mam skulic ogon i wyjsc??? W koncu to pracownicy sa
    dla nas - klientow i chocby niewiadomo co maja dbac o swojego klienta.
    Szczerze mowaic nie bardzo obchodzi mnie to czy akurat tego dnia ten ktos
    mial zly dzien, wstal lewa noga z lozka czy mial okres... Ma zalatwic to
    czym sie zajmuje i juz. A jak sie nie podoba - zawsze prace moze zmienic ;-)

    > Natomiast opublikowanie tego zapisu (ze znamiennym tytułem)

    Tytul chyba jest jaknajbardziej trafny. Jedyne co to mozna nie uogolniac
    sprawy i napisac "pracownika"...

    > na pbb, na forum mB i jeden Inwestor wie gdzie jeszcze,
    > świadczy niestety o trafności użytych w nim epitetów
    > wobec autora tego postu.

    Uhm.. Czyli nazywanie kogos "palantem" na forum publicznym jest dozwolne na
    przyklad tak?

    pzdr,
    michal

  • 66. Data: 2004-01-21 23:38:11
    Od: "S.T." <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    michał <S...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > rzeczach, trzeba zalozyc, moze rozmawiac pracownik banku z
    > 'Inwestorem'-klientem) - to jest to rozmowa prywatna tak?
    Idąc tym tropem rozumowania pewnie stwierdzisz,
    że jeśli zrobiłem to z żoną, która pracuje w tej samej firmie,
    na biurku, na którym leży wypisana przed chwilą preze mnie faktura,
    to musiał być to stosunek służbowy ;-PPP

    > pzdr,
    > michal
    & St.

  • 67. Data: 2004-01-22 00:10:53
    Od: "michał" <S...@g...pl>

> [...]
    > na biurku, na którym leży wypisana przed chwilą preze mnie faktura,
    > to musiał być to stosunek służbowy ;-PPP

    ROTFL ;-)) Bynajmniej ;-))

    pzdr,
    michal

  • 68. Data: 2004-01-22 01:00:39
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_>

    Czytek Newsów napisał:
    [...]
    > W.B. niewątpliwie pracownikiem mB _jest_.
    > I rozmowa też nie była (jeżeli w ogóle taka była)
    > na prywatny temat i z prywatnych _powodów_... ;-))

    Nie obchodzi mnie na jaki temat sobie rozmwiali, WojBolan z Inwestorem.
    Nie obchodzi mnie, że rozmawiają ze sobą w ogóle. Faktem jest, że
    upublicznił on prywatną rozmowę (na dodatek nie wiadomo, czy całą czy
    tylko był to jakiś fragment wyrwany z większej całości). Prywatną, bo
    nie miał chyba zgody W.B. na podanie treści rozmowy (prywatnej) do
    szerszej wiadomości. Czyżby Inwestor był jakąś "szychą" skoro czynił
    pewne ustalenia względem Forum mbanku? Czy występował w imieniu
    szerszego grona Forumowiczów mBanku? Czy rozmowa była prowadzona
    służbowo i jej charakter na to wskazywał? (może by powołać jakąś komisję
    śledzczą? ;-)

    Nie interesuje mnie Forum mBanku, przepychanki ludzi, którzy się tam
    udzielają i dlatego wrzucenie na grupę pl.biznes.banki treści prywatnej
    rozmowy GG było niczym innym jak wylewaniem żali, roszczeniem pretensji
    do W.B., który widać nie traktuje tego wszystkiego serio (może się
    poczuć zniesmaczony samym faktem upublicznienia rozmowy z osobą, z którą
    miał okazje konwersować przez GG) i nie musi się bynajmniej do tej całej
    rozmowy ustosunkowywać a jeśli już, to będzie to robił raczej "na priv",
    bo nie grupa dyskusyjna nie służy do załatwiania prywatnych porachunków.
    Szkoda, że Inwestor o tym nie pomyślał, nimwrzucił ten tekst z GG tutaj
    na grupę. Kogo obchodzą jego prywatne "wąty" z WojBolanem? Bo mnie nic a
    nic. Choćby miał "wąty" z samym Billem Gatesem tudzież innym Allenem
    Greenspanem. Co innego, gdyby taka wymiana zdań była prowadzona na
    Forum, dostępna dla wszystkich oglądaczy. Wtedy można się odnieść do
    niewysublimowanego słownictwa piszących i wyrobić sobie o nich zdnie po
    pblicznej działalności, ale ujawniać prywatne rozmowy? A fe...

    > Jak by Wojtuś był nieco mniej nadąsana królewna
    > i po prostu wyciął śmieci z Forum, w końcu nie jakieś
    > znowu obscena, tylko smarkaty z brodą długą aż za pięty
    > kawał, to problem po prostu by nie istniał.
    >
    > Ot trafiło na siebie dwóch dzieciuchów.
    > Tylko jeden kalendarzowo jakby na to za leciwy... :-/

    Znasz go (ich) że możesz pozwolić sobie na takie pisanie?

    > A właśnie takie Wojtkowe reakcje - z likwidowaniem
    > Forum włącznie - rzeczywiście z tego powodu... ???!!? -
    > paradoksalnie przy całej niewiarygodności Inwestora
    > _uwiarygadniają_ to co napisał...

    Riliii? No to może sam porozmawiasz z Wojciechem B. z mBanku na temat Forum?

    > Albo gdy pracownik banku załatwia swoje _służbowe_
    > niewątpliwie sprawy (powszechnie wiadomo, że odpowiada
    > za Forum) używając prywatnego środka komunikacji
    > jakim jest GG.

    Upubliczniona przez Inwestora rozmowa poprzez komunikator Gadu-Gadu jaka
    zaszła między nim a Wojciechem Bolanowskim (jeżeli to w ogóle był W.B. i
    takowa rozmowa miała rzeczywiście miejsce) wygląda na prywatną. Z faktu,
    że Inwestor dysponował numerem GG W.B. można wnieść, że mieli ze sobą
    bliższy kontakt przez Internet niż tylko za pośrednictwem Forum, bo
    jakoś nie obiło mi się o uszy (właściwie nie wpadło w oczy) by numer
    Gadu-Gadu Wojciecha B. był podawany do szerszej wiadomości. Charakter
    treści zapisu rozmowy z GG wskazuje, że kontakt między nimi był bardziej
    prywatny, skoro pozwalali sobie na wymianę zdań w stylu przedstawionym
    przez Inwestora. Czy tu chodziło o "załatwianien służbowych spraw"?

    > Po czym za zgodą Inwestora poprosi GG o logi z tej
    > rozmowy, jeżeli istnieją...
    >
    > Mogło by być zabawnie... ;-))

    > Prywatna rozmowa w służbowej sprawie?
    > Rywinem pachnie... ;-)))

    Siedział sobie W.B. w firmie, miał może przerwę na papierosa, kawę, etc.
    i w tym czasie rozmawiał przez GG z Inwestorem (osobą, która miała z nim
    kontakt). Mogli rozmawiać o czymkolwiek, o d...e Maryni (nie obrażając
    Maryń). A co nas to obchodzi? Poza tym jeżeli szefostwo firmy nie
    zabrania wykorzystywania komoputera w pracy do prywatnych zajęć w czasie
    pełnienia swoich obowiązków, to co, zabronisz mu?

    > Mnie bardziej jak poważny pracownik banku, do tego
    > od marketingu i szerokich kontaktów z klientelą,
    > publicznie przepycha się z niesfornym smarkaczem.
    >
    > I potem używa prywatnych kanałów komunikacji,
    > bo _nie_umie_ inaczej załatwić swoich _służbowych_
    > obowiązków.
    >
    > Nieco inaczej to wygląda z tej strony, nie...? ;-))

    Jakich służbowych? PoGGadał se prywatnie z Inwestorem o Forum i jego
    przyszłości. Służbowo to on może te Forum mBanku zlikwidować i nikomu
    nic do tego. Inwestor może napisać list polecony albo zanieść list na
    biuro podawcze sekretariatu firmy, wtedy otrzyma parafkę i dostanie
    odpowiedź na swój list lub też lub nie.

    > Po co.
    >
    > Akurat tu zachował się doroślej od W.B.
    >
    > Oczywiście kolejny disklejmer, żeby mi znowu ktoś nie wkładał
    > czego w usta (klawiaturę)- o ile to wszystko prawda.
    >
    > Po prostu upublicznił skandaliczne zachowanie.

    Jeśli znam Pana X, który jest Prezesem jakiejś firmy i rozmawiamy
    prywatnie o sprawie "służbowej" takiej będącej na ustach wielu osób, i
    ja mu powiem "stary, co wy odpier..lacie w temacie tym a tym", a on mi
    odpowie "a co cię to k...a obchodzi" i mnie się ta odpowiedź nie
    spodoba, to znaczy, że mam ją upublicznić? Obrażalski? Chciał się na nim
    odegrać?

    > Ciekawsze by było gdyby to W.B. chciał teraz udowadniać
    > swoją rację, i że to jest pomówienie...

    Pewnie także ma archiwum wiadomości Gadu-Gadu. Poza tym nie lubię
    cytowania zdań wyrwanych z kontekstu.

    > Ale aż tak bardzo prawo mnie nie interesuje... ;-))
    >
    > Bardziej to, skąd nagle tak gwałtowna a bezpodstawna
    > obrona W.B. przez wszystkich.

    Nie obrona W.B., tylko raczej piętnowanie tego, co zrobił Inwestor. I na
    pewno nie bezpodstawne. Było to zachowanie nieeleganckie. Jak by się
    zachował Inwestor gdyby ktoś wyjawił prywatną rozmowę z nim i dodał do
    niej odpowiedni komentarz?

    > Oglądając rzecz na mForum nie miał bym do tego tak
    > oczywistego jak wszyscy przekonania... :-//

    Skoro lubią przepychanki słowne, to ich sprawa. Dla mnie strata czasu. I
    to by było na tyle. Wielki EOT jak dla mnie.

    K.

    --
    Niektórych trzeba walnąć w pysk, aby zobaczyli gwizady... ;-) (by WS)

  • 69. Data: 2004-01-22 06:32:42
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    [...]
> [...]
    > upublicznił on prywatną rozmowę (na dodatek nie wiadomo, czy całą czy
    > tylko był to jakiś fragment wyrwany z większej całości). Prywatną, bo

    <cytat>jest to cała rozmowa, beż żadnych skrótów i przeróbek):</cytat>
    Zakladamy wiec ze jest to cala rozmowa...

    pzdr,
    michal

  • 70. Data: 2004-01-22 09:36:40
    Temat: Re: Kultura wypowiedzi ...
    Od: "S.T. " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    michał <S...@g...pl> napisał(a):

    > <cytat>jest to cała rozmowa, beż żadnych skrótów i przeróbek):</cytat>
    > Zakladamy wiec ze jest to cala rozmowa...
    Nawet jeśli jest to cała rozmowa, to i tak jest to fragment
    wyrwany z większego kontekstu (sytuacyjnego),
    którego zapewne nie znasz.
    Nie mam zamiaru przedzierać się przez blisko 2000 postów inwestora
    na forum, żeby wybrać 'perełki' i pokazać Ci jaki poziom kultury
    sobą reprezentuje i jakiego słownictwa potrafi używać
    (choś czasami sie stara),
    nie wiesz więc czy zdaniem jego rozmówcy, tylko taki właśnie
    styl wypowiedzi miał szanse do inwestora dotrzeć.
    To jest kontekst i to też nie cały.
    Ale treść tej prywatnej rozmowy nie ma tu znaczenia.
    Nieważne czy go ktoś zbluzgał, czy mu sie oświadczył,
    nieistotne kim był rozmówca,
    upublicznienie tego było MZ niedpuszczalne.

    ps.
    z powodów 'ekologicznych'
    byłem bardzo zadowolony gdy inwestor ledwie 2 tygodnie temu
    'odkrył' istnienie pbb, licząc na to że jego 'płodność' rozłoży się
    na wiekszą ilość grup, a tu jest znacznie łatwiej go 'nie zauważać'

    > pzdr,
    > michal
    & St.