  • 81. Data: 2009-05-05 08:29:48
    Temat: Re: Kupuj�cym 1m2 po 7000 pod rozwag�
    Od: g...@o...pl

    > Mały przykładzik - moja małżonka w czwartek będzie się przemieszczać z
    > Bydgoszczy do Międzyrzecza. Zaproponuj połączenie zbiorkomem.
    > Życze powodzenia.

    No jak to, 10.52 kopernikiem do Gorzowa, tam 14.30, i o 16.13 osobowy do
    Międzyrzecza na 17.06 :)

  • 82. Data: 2009-05-05 08:40:16
    Temat: Re: Kupującym 1m2 po 7000 pod rozwagę
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Mhm. Może jeszcze powiesz, że 1 elektrownia to 1 tramwaj?

    Oparcie energetyki na węglu zamiast uranie przyczynia się do przedwczesnych
    zgonów kilkudziesięciu procent Polaków. Taka część populacji mogłaby pożyć
    nieco dłużej gdyby mieli bardziej czyste powietrze. Dlatego tramwaj nie jest
    bardziej ekologiczny, tylko pozwala odsunąć geograficznie miejsce
    zanieczyszczania i korzystania.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 83. Data: 2009-05-05 09:07:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jan Werbiński pisze:
> [...]
    > powietrze. Dlatego tramwaj nie jest bardziej ekologiczny, tylko pozwala
    > odsunąć geograficznie miejsce zanieczyszczania i korzystania.

    Ale też łatwiej jest kontrolować takie zanieczyszczenie w jednym
    miejscu. I łatwiej też wtedy chronić środowisko.

    A w sprawie elektrowni atomowych też jestem za.

    --
    Liwiusz

  • 84. Data: 2009-05-06 20:19:25
    Temat: Re: KupujÄ&#65533;cym 1m2 po 7000 pod rozwagÄ&#65533;
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 05 May 2009 10:29:48 +0200, g...@o...pl napisał(a):

    > No jak to, 10.52 kopernikiem do Gorzowa, tam 14.30, i o 16.13 osobowy do
    > Międzyrzecza na 17.06 :)

    Wiesz, samochodem to będzie trwało 3 godziny. Do tego wyjdzie taniej.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 85. Data: 2009-05-06 20:20:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 5 May 2009 08:50:02 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Mhm. Może jeszcze powiesz, że 1 elektrownia to 1 tramwaj?

    Może powiesz, że jeden tramwaj to nic z komina nie poleci?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 86. Data: 2009-05-06 20:48:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-06, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    [...]

    > Może powiesz, że jeden tramwaj to nic z komina nie poleci?

    Już się wypowiedziałem w tym podwątku na ten temat. Masz jakieś
    inne cele poza trollingiem, żeby pytać o to samo?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 87. Data: 2009-05-06 20:50:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-06, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    [...]

    > Wiesz, samochodem to będzie trwało 3 godziny. Do tego wyjdzie taniej.

    Zależy z którego punktu startujesz. Bo w odpowiednich okolicznościach,
    to po 3 godzinach możesz nadal być w Warszawie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 88. Data: 2009-05-06 22:47:31
    Od: g...@o...pl

    > Wiesz, samochodem to będzie trwało 3 godziny. Do tego wyjdzie taniej.

    Rzeczywiście nie zaproponowałem Ci najlepszego połaczenia. Może lepiej byłoby

    11.40 Bydgoszcz
    17.25 Międzyrzecz

    osobowymi za 26 lub 18 złotych (wariant z karnetem)? Wciąż za drogo?

  • 89. Data: 2009-05-07 14:15:00
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > osobowymi za 26 lub 18 złotych (wariant z karnetem)? Wciąż za drogo?

    Gdzie mam wsadzić garnitur na przebranie, bagaże, rower i zrobione po drodze
    zakupy z makro?

  • 90. Data: 2009-05-07 14:22:27
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

> [...]
    >
    > 11.40 Bydgoszcz
    > 17.25 Międzyrzecz
    >
    > osobowymi za 26 lub 18 złotych (wariant z karnetem)? Wciąż za drogo?

    Zartujesz sobie? Trzy przesiadki, 6 godzin w drodze. Super.
    Ale już rowerem zajęłoby to jakieś 12h :-D

    pozdrawiam
    Mariusz