  • 11. Data: 2002-02-17 13:14:56
    Temat: Re: Kurier Inteligo
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
    news:a4o53t$r90$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Janusz D" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > oburzonych
    >
    > Ekhm, wydaje mi się, że ten pomysł z SMSami był ironią kolegi Kamila,
    nikt
    > nie
    > przypuszczał, że ktoś może na to wpaść, tak na poważnie...

    :)))))))
    Miałem właśnie tak napisać :)
    "Może powinni zacząć SMS'y wysyłać :)))", najlepiej z ICQ, albo bramki
    SMS-www.
    Ale po krótkim namyśle to po przecinku skasowałem :)))))))))))))))))
    A tak poza tym to nawet ludzie którzy mają komórki czasami nie wiedzą co
    to jest SMS, jak to odczytać, i jak wysłać, więc wszystko zależy od tego
    na kogo się trafi.

    Kamil
    c...@h...pl
    Ps a tak na marginesie :)))))))))))))
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    +++++++++++++++++
    Notatki z Biura Obsługi Klienta w jednej z telefonii komórkowych w Polsce:

    KLIENT: To tyknęło i nie odpowiada !!!!!!!!!
    (po 15 minutach rozmowy doszedłem do tego, iż ten pan dostał smsa)

    ----

    KLIENT: Proszę pani ja właśnie wróciłem do domu, nikogo tu u mnie nie
    było,
    a tu okazało się, że dzwoni mój kolega, że ja niby do niego dzwoniłem... a
    przecież telefon był w domu...
    * na pewno proszę pana nikogo w domu nie było? może dziecko?
    * nie, nie proszę pani, nawet myszki... czy to możliwe, żeby telefony same
    do siebie dzwoniły...?
    * fizycznie, nie proszę pana...
    * no to może metafizycznie...?
    * może... ale tego niestety nie jesteśmy w stanie sprawdzić, bardzo mi
    przykro...

    ----

    KLIENT: Jak wyjadę na HAWAJE to ten telefon będzie działać?
    * tak
    * a ten z domu?
    * przepraszam czy pan chce zabrać tel. stacjonarny?
    * a który lepiej działa ?
    (ludzie pomocy!!)

    ----

    KLIENT: panie mam problem !
    * nie mogę wejść w moją sekretarkę

    ----

    KLIENT: proszę moje saldo przelać na bank polski..." nr konta -
    podaje...
    * jakie saldo?
    * komórkowe proszę pana, komórkowe...

    ----

    KLIENT: dzień dobry, chciałbym rozmawiać z iwentyfikacją
    * z identyfikacją...
    * no! z tymi od pieniędzy!"

    ----

    KLIENT: "czy mogłaby mi pani rozciągnąć telefon na Niemcy..."...
    (chyba chodziło o roaming...??)

    ----

    KLIENTKA: "proszę pani a jak się wysyła tego EMILA na komputer?"

    ----

    KLIENT: "przepraszam ale ile naszczekałem do wczoraj?"
    (pyt. o bieżący rachunek??)

    ----

    KLIENTKA: "proszę pani, ja byłam wczoraj na grzybach i pies mi zablokował
    telefon i on teraz pisze, że trzeba PUK wpisać..." (kurczę, inteligentny
    ten
    pies, trzy razy PIN musiał błędnie wpisać...!)

    ----

    KLIENT: "ja tu mam taki aparat na kartę, tego no ........., i on mi już
    nie
    działa... nawet dodzwonić się nie można" KONSULTANTKA: "a kiedy pan go
    ostatni raz zasilał kartę??" KLIENT: "jakieś pół roku temu..."
    KONSULTANTKA: "a widzi pan, .......... to przynajmniej raz na trzy
    miesiące
    trzeba zasilać, żeby móc rozmawiać..."
    KLIENT: "aaaa... telefonik chce papu?"
    KONSULTANTKA: "... tak... trzeba dokarmiać go co jakiś czas."

    ----

    KLIENT: czemu nie mam tej jadaczki w poczcie na powitanie?

    ----

    KLIENT: chciałbym uaktywnić krycie numeru...

    ----

    KLIENT: PROSZE PANI, WŁAŚNIE MI SKRADZIONO KOMÓRKE, CZY JEST SZANSA, ŻE
    SIE
    ONA ODNAJDZIE?...

    ----

    (the best!!!)
    KONSULTANTKA: w tej taryfie będzie miał pan szczyt od siódmej do
    dwudziestej...
    KLIENT: to chyba po viagrze!
    Klient: Ile ja mogę w sumie, ogółem, rozmawiać w ramach bezpłatnych minut?
    BOK: A w jakiej jest Pan taryfie?
    Klient: Kielce taxi... ale co to ma do rzeczy?

    ----

    Klient: Zaginęła mi komórka, chciałbym abyście ją zablokowali....
    BOK: To musi Pan wysłać do nas fax, że Panu ukradli...
    Klient: Ale ja nie ma faxu...
    BOK: To bez różnicy jakim faxem nam Pan to wyśle...
    Klient: Ale skąd ja wezmę ten fax...
    BOK: Już panu mówiłam. To bez różnicy jakim faxem nam Pan to wyśle...

    ----

    Klient: Czy to z Panią rozmawiałem przed chwilą?
    BOK: Nie. Tu w infolini siedzi sporo osób...
    Klient: A to w takim razie nie ma sensu, żebym Pani wszystko jeszcze raz
    tłumaczył.

    ----

    (z cyklu pytania zbijające infolinistę z krzesła)
    Klient: Dzień dobry chciałbym zlokalizować gdzie teraz jest moja żona, bo
    dzwoniłem do niej i mówiła, że jest w Szczecinie, a miałem wrażenie, że
    pojechała jednak gdzie indziej, gdzieś w rejony Władysławowa.
    BOK: Ale my nie jesteśmy w stanie zlokalizować pańskiej żony...
    Klient: Pani ją bezczelnie kryje! Jak nie możecie jej zlokalizować jak ja
    do
    niej przed chwilą dzwoniłem i ją zlokalizowałem?

    ----

    Klient: Dzień dobry chciałem się dowiedzieć ile kosztuje rozmowa do
    Zakopanego.
    BOK: W szczycie 1,75.
    Klient: Niee, nie, mnie chodzi o dolne miasto.

    ----

    Klient: Dzień dobry chciałem się dowiedzieć ile kosztuje rozmowa w sieci.
    BOK: 1 zł
    Klient: Ciekawe, to się oszukujecie, mnie teraz wyświetliło 0:33
    (przypis red. Czas trwania rozmowy)

    ----

    (bez komentarza BOK"u)
    Klient: Witam, ja dzwonię, bo właśnie jestem poza zasięgiem sieci, i
    chciałbym się dowiedzieć czy państwo mogą mnie połączyć.

    ----

    (bez komentarza BOK"u)
    Klient: Dzień dobry. Przeczytałem właśnie w gazecie, że Państwo mogą mnie
    podsłuchiwać nawet jak ma wyłączony telefon. Czy to prawda?

  • 12. Data: 2002-02-17 13:19:49
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Notatki z Biura Obsługi Klienta w jednej z telefonii komórkowych w Polsce:

    Masz tego wiecej? Jesli jest to na www to prosze o adres =)))))))

  • 13. Data: 2002-02-17 13:25:45
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Niestety nie wiem skąd to było, bo znalazłem to na grupie ds.humor
    > (taka lokalna grupa dyskusyjna w akademiku).

    Szkoda. Ciekawe te texty =)

  • 14. Data: 2002-02-17 13:28:53
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

  • 15. Data: 2002-02-17 14:26:30
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > Jakoś trzeba dotrzeć do Was jako klientów żeby się umówić. Wierz mi w
    > bardzo wielu przypadkach ludzie nie mają aktywnych poczt głosowych lub ich
    > nie odsłuchująl lub po odsłuchaniu nie oddzwaniają. I jak w takim
    > przypadku mam się kontaktować?

    Z całym szacunkiem dla Twojej pracy.

    Moim zdaniem kurier powinien próbować łączyć się z klinetem do skutku, kilka
    razy dziennie. IMHO nie można wymagać od klienta, aby oddzwaniał, czy - to
    już w ogóle - dojeżdżał sam po odbiór... I tak aż do momentu, gdy przesyłka
    zostanie zwrócona do nadawcy...

    I chyba nie tylko ja mam takie opinie...

    Jednak to oczywiście powinno się łączyć z odpowiednimi wynagrodzeniami, aby
    pokryć koszty kuriera czy firmy kurierskiej.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 16. Data: 2002-04-22 07:52:53
    Od: "Andy Elkowski" <a...@i...pl>

    "camokiller" <c...@h...pl> wrote in message
> [...]
    > Klient: Dzień dobry. Przeczytałem właśnie w gazecie, że Państwo mogą mnie
    > podsłuchiwać nawet jak ma wyłączony telefon. Czy to prawda?

    nie ma sie z czego smiac
    jest to mozliwe
    wystarczy podrasowac komorke
    andy